Název:
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
Překlad názvu:
Communication strategy for exact range of products of company Greiner in category of fast-moving consumer goods
Autoři:
Horáková, Gabriela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikulec, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první teoretické části popisuji teoretická východiska, těmi jsou marketingový mix, SWOT analýza, následně komunikační strategie, definice ATL a BTL komunikačních aktivit, definice forem komerčních komunikací a jejich popis. V praktické části se pak věnuji představení firmy GP Slušovice, její historii, pravidlům a činnosti v ČR. Následuje kapitola o samotném terénním šetření, jeho vyhotovení a celkové shrnutí dotazníku. Práci zakončuji doporučením pro firmu, jak vylepšit dosavadní situaci její komerční strategie.In first part of my thesis, I introduced basic theories of marketing, which is marketing mix, SWOT analysis, then communication strategies, definition of ATL and BTL communication activities, definition of variety of commerce communications and their description. In practical part of my thesis I introduce the company itself, its history, rules and activities in Czech Republic. Then I attached a chapter about field investigation, its results and total summary of the investigation. At the end of my thesis I recommend a few improvements to get commerce strategy of GP Slušovice better.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketing; terénní šetření; communication strategy; field investigation; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39521