Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie neziskové organizace
Crhová, Kateřina ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Hlavním cílem této práce je provést analýzu komunikační strategie neziskové organizace Otevřená OKNA, z. ú., včetně jejího zhodnocení, a na základě této analýzy navrhnout optimalizaci komunikační strategie. To vše při zohlednění reálných možností neziskové organizace a prostředí, v němž se nachází a působí. Teoretická část vymezuje a formuluje základní poznatky týkající se neziskového sektoru, nestátních neziskových organizací, managementu, konceptu strategického řízení, komunikace, marketingu, PR a komunikační strategie neziskové organizace. Praktická část zahrnuje představení neziskové organizace Otevřená OKNA, z. ú., analýzu současného stavu komunikace organizace, na jejímž základě je vytvořen návrh nové komunikační strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.