Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie měst, obcí a regionů
Honzík, Jiří ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Olšová, Petra (oponent)
Předmětem diplomové práce Komunikační strategie měst, obcí a regionů je představení teoretického konceptu marketingové komunikace obcí, měst a regionů a zhodnocení role komunikace v rozvoji obcí měst a regionů na příkladu města Lovosice. První část práce se věnuje problematice vlivu marketingové komunikace na rozvoj obcí, měst a regionů v teoretické rovině. Druhá část práce se zabývá zhodnocením komunikace města Lovosice směrem ke svým cílovým skupinám s důrazem na obyvatele města. V této části práce jsou analyzovány jednotlivé složky komunikace značky města Lovosice, a to prostřednictvím analýzy prostředí města, analýzy vnímání značky města obyvateli pomocí sondáže a analýzy jednotlivých komunikačních kanálů města. Město Lovosice nemá vypracovaný strategický dokument zastřešující komunikaci města, ani nemá tuto oblast dostatečně personálně zabezpečenou. Komunikace města směrem k obyvatelům není efektivní, schází jí integrita a konzistence. Pokud chce být město úspěšnější v budování svojí značky, mělo by vypracovat strategický plán komunikace a dostatečně personálně zabezpečit tuto oblast. Město by mělo provádět interaktivní komunikaci s občany založenou na pravidelné výměně informací, a následně se v rámci svých rozvojových aktivit takto získanými informacemi řídit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.