Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis and design of marketing communication for tourist destination - village Vinné and its surroundings
Marcin, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Makeľ, Marián (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu, komunikační strategie a jednotlivých aktivit obce Vinné souvísejících s cestovním ruchem. Součástí analýzy je také SWOT analýza a dotazníkové šetření. Jejím hlavním cílen je na základě zjištění navrhnout doporučení pro zlepšení a komunikační strategii obce s konkrétními taktikami, která by byla aplikovatelná okamžitě, tedy od června 2016. Součástí doporučení je i harmonogram jejich zavedení a návrh vizuální identity obce a sloganu. Jelikož atrakce obce mohou zaujmout všechny věkové kategorie, cílem práce je taktéž identifikovat rozdíly chování při výběru a plánování dovolené u lidí do a nad 30 let a doporučit čas a formu jejich oslovení marketingovou komunikací.

Viz též: podobná jména autorů
1 MARCIN, Jan
4 Marcin, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.