Název:
Komunikační strategie obcí II. stupně
Překlad názvu:
Communication Strategies of Municipalities of the Second Grade
Autoři:
Králová, Lucie ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou komunikační strategii vybrané obce, kterou je obec Jaroměřice nad Rokytnou. Teoretická část vymezuje základní pojmy v oblasti komunikace a komunikační strategie. Praktickou část tvoří analýza současného stavu komunikační strategie obce, která charakterizuje obci a analyzuje způsob komunikace s cílovými skupinami a používané komunikační nástroje. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, které se zaměřuje na spokojenost občanů s komunikací obce a v jeho rámci je stanoveno pět dílčích cílů. Na základě provedené analýzy komunikační strategie a dotazníkového šetření je vytvořena komplexní komunikační strategie Jaroměřic nad Rokytnou, která se skládá z analýzy SWOT, návrhu komunikační strategie a její realizace.The main aim of this diploma thesis is to suggest the appropriate communication strategy of selected municipality, in this case the municipality of Jaroměřice nad Rokytnou. The theoretical part defines the basic concepts in the field of communication and communication strategy. The practical part consists of the analysis of the contemporary status of the communication strategy of the selected municipality. This analysis describes the municipality and analyses the ways of the municipal communication with the target groups and means of the communication used to do so. The second part of the practical part is a survey focused on the citizens´ contentment with the municipal communication. The survey is subdivided into the five component aims. Based on the analysis of the communication strategy and the survey, the complex communication strategy of the municipality Jaroměřice nad Rokytnou is formulated. It consists of a SWOT analysis, proposal of the communication strategy and its realization.
Klíčová slova:
cílové skupiny komunikace; komunikace; komunikační strategie; nástroje komunikace; communication; communication strategy; means of communication; target groups of communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48774