Název:
Analýza a návrh marketingovej komunikácie turistického miesta – obec Vinné a okolie
Překlad názvu:
Analysis and design of marketing communication for tourist destination - village Vinné and its surroundings
Autoři:
Marcin, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Makeľ, Marián (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto diplomová práca za zaoberá analýzou aktuálneho stavu marketingového mixu, komunikačnej stratégie a jednotlivých aktivít obce Vinné súvisiacimi cestovným ruchom. Súčasťou analýzy je aj SWOT analýza a dotazníkové šetrenie. Jej hlavným cieľom je na základe zistení navrhnúť odporúčania pre zlepšenie a komunikačnú stratégiu obce s konkrétnymi taktikami, ktorá by bola aplikovateľná okamžite, teda od júna 2016. Súčasťou doporučení je aj harmonogram ich zavedenia a návrh vizuálnej identity obce a sloganu. Keďže atrakcie obce môžu zaujať všetky vekové kategórie, cieľom práce je taktiež identifikovať rozdiely chovania pri výbere a plánovaní dovolenky u ľudí do a nad 30 rokov a odporúčať čas a formu ich oslovenia marketingovou komunikáciou.Tato diplomová práce se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu, komunikační strategie a jednotlivých aktivit obce Vinné souvísejících s cestovním ruchem. Součástí analýzy je také SWOT analýza a dotazníkové šetření. Jejím hlavním cílen je na základě zjištění navrhnout doporučení pro zlepšení a komunikační strategii obce s konkrétními taktikami, která by byla aplikovatelná okamžitě, tedy od června 2016. Součástí doporučení je i harmonogram jejich zavedení a návrh vizuální identity obce a sloganu. Jelikož atrakce obce mohou zaujmout všechny věkové kategorie, cílem práce je taktéž identifikovat rozdíly chování při výběru a plánování dovolené u lidí do a nad 30 let a doporučit čas a formu jejich oslovení marketingovou komunikací.This thesis deals with the analysis of the current status of the marketing mix, communication strategy and activities of village Vinné related tourism. SWOT analysis and questionnaire surveys are also part of the analysis. Our main objective is based on the findings to make recommendations for improvement of communication strategy of the village with specific tactics that would be applicable immediately, by June 2016. The recommendations include schedule for their implementation and design of visual identity and slogan for Vinné. As the attraction of the village can attract all ages, the aim of this thesis is also to identify behavioral differences in the selection and planning vacations of people under 30 years and over and recommend time and form of marketing communication.
Klíčová slova:
cestovní ruch; komunikační strategie; marketingová komunikace; vizuální identita; communication strategy; Marketing communication; tourism; visual identity
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50817