Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza Image značky Land Rover ve Spojeném království v letech 2011-2014
Mühlheim, Pavel ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Land Rover na domácím trhu ve Spojeném Království, a to v letech 2011 až 2014. Práce staví na teoretických základech Strategického Marketingu a Brand Managementu, konkrétně pak na teoriích budování identity značky a vnímání značky zákazníky, tzv. image značky. Na základě těchto teoretických poznatků práce analyzuje marketingovou strategii značky Land Rover na domácím trhu se zaměřením na tvorbu značky. Práce se dále podrobněji soustředí na deskripci komunikačních aktivit značky. Výsledkem analýzy marketingové strategie a jednotlivých komunikačních aktivit je premisa identity značky. Na základě sekundárního výzkumu identity značky je stanovena hypotéza reálného vnímání značky spotřebiteli, tedy image značky. K ověření hypotézy image značky Land Rover ve Spojeném Království tato práce aplikuje primární výzkum, konkrétně sémantický diferenciál. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015
Ambrozek, Jakub ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Práce s názvem Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015 si klade za cíl shromáždit dostupné údaje o skautské organizaci Junák, o nástrojích řízení značky této organizace, a především o vnímání téže značky veřejností, k čemuž bude využito dat z profesionálního výzkumu provedeného v tomto roce. Toto vnímání bude zkoumáno především z hlediska klíčových cílových skupin a oblastí zájmu, jež jsou vytyčeny výzkumnými otázkami. V první části práce jsou vymezeny oblasti marketingové teorie, které jsou pro práci relevantní. Druhá část se věnuje samotné organizaci Junák, jejímu ideologickému ukotvení, historii, organizační struktuře a členské základně. Tato část také nabízí shrnutí výstupů výzkumů, které souvisejí s tématem skautingu a byly uskutečněny v minulých letech. Třetí část se pak zabývá výzkumem, který pro organizaci Junák zpracovávala agentura Ipsos letos na jaře, konfrontuje získaná data s předchozími poznatky a odpovídá na zvolené výzkumné otázky ve vytyčených oblastech zájmu. Zobecněné poznatky pak mohou sloužit jako doporučení pro směřování komunikace organizace Junák v budoucnosti.
Budování sportovní značky PUMA
Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Budování sportovní značky PUMA Cíl: Cílem diplomové práce je získat podněty pro aktivity sloužící k budování sportovní značky PUMA. Podněty jsou získány z marketingového výzkumu, provedeného na dvou vzorcích respondentů. Prvým vzorkem je Generace Y definovaná podle Bergha (2012). Druhým vzorkem respondentů jsou zaměstnanci firmy PUMA. Metody: Budovní sportovní značky PUMA bylo zjišťováno na základě standardizované metody osobnosti značky od J. L. Aaker (1997), upravené podle autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byly použité statistické funkce: aritmetický průměr, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Na základě výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro další vývoj této značky. Výsledky: Z výzkumu vzešla nejlépe dimenze Aktivita. Osobnost sportovní značky PUMA lze charakterizovat jako aktivní, stabilní a dynamickou. Na tomto výsledku se shodly obě skupiny respondentů, jak Generace Y, tak zaměstnanci firmy PUMA. Klíčová slova: budování značky - branding, brand management, sportovní značka, firma PUMA, marketingový výzkum
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti
Pešlová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž bude proveden marketingový průzkum ohledně vnímání značky zákazníkem. Na základě teoretické a analytické části jsou pro společnost stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky pomocí marketingového mixu.
Marketingový výzkum hodnoty značky firmy s tenisovým vybavením
Soumar, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky firmy s tenisovým vybavením Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit a interpretovat současné vnímání hodnoty značky Pacific jejími nejčastějšími spotřebiteli (jak amatérskými, tak především závodními tenisty) a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního elektronického dotazování. Ke sběru kvantitativních dat sloužil elektronický dotazník, prostřednictvím kterého respondenti zaznamenávali své odpovědi. Výzkumný vzorek tvořili respondenti se zájmem o tenis. Ti, kteří produkty zkoumané značky znali, mohli následně hodnotit i jejich kvalitu, která tvoří významnou část kategorizace značky dle Aakera, na jejímž základě byl postaven dotazník. Výsledky: Z dat výzkumu vyplynulo, že povědomí o značce Pacific je i mezi tenisty stále poměrně malé. Pozitivně pro značku naopak vyzněla zjištění, že kvalita zpracování jejích výrobků je hodnocena jako mírně nadprůměrná a že dotazování ve většině případů po vyzkoušení produktů zkoumané značky jí zůstali věrní. Klíčová slova: tenis, branding, goodwill, image firmy, řízení značky
Analýza značky společnosti Slevomat
Zachová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce, na téma analýza značky Slevomat, se zabývá vnímáním této značky koncovými zákazníky. Vnímaná image je zjišťována na základě vlastního dotazníkového šetření. Diplomová práce se skládá z jedné teoretické a tří prakticky zaměřených kapitol. První kapitola slouží jako teoretický podklad k pochopení celé práce. Druhá část je zaměřená na vybranou společnost. Na její představení, SWOT analýzu, analýzu konkurence a na analýzu její stávající značkové strategie. Třetí kapitola popisuje průběh dotazníkového šetření a poskytuje jeho vyhodnocení. V závěrečné kapitole jsou uvedena možná doporučení do budoucna.
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Šálený, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce a jejímu významu, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji podrobné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tyto značky nahlíženo v celé České republice. Poté porovnávám výsledky mezi oběma značkami. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj obou značek na českém trhu.
Brand management of Tchibo
Hodul, Marco ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Saemann, Steffen (oponent)
Hodul, Marco: Řízenní značky Tchiba. [Bakalářska Práce]. Vysoká Škola Ekonomická, Fakulta Mezinárodních Vztahů, International Business. Vedoucí práce: Ing. Přemysl Průša, Ph.D. Stupeň odborné kvalifikace: Bakalář. Město: Praha: VŠE FMV, 2017. Počet strán (55 strán). Cílem bakalářské práce bylo rozdělit a analyzovat proces řízení značky. Následně se to porovnalo ve vedení společnosti Tchibo. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly tvoří teoretickou část práce. Kapitola čtyři a pět patří do praktické části. Práce obsahuje osmadvacet obrazců a pět tabulek. První kapitola je věnována řízení značky a vysvětlení základních pojmů. Druhá kapitola je věnována strategii řízení značky a analýze kroků týkajících se strategického plánování značek. Třetí kapitola je věnována Brand Equity značky a vysvětluje klíčové pojmy v této věci. Ve čtvrté kapitole se na případovou studii Tchibo Brand Management aplikují pojmy týkající se řízení značky - uplatňuje se marketingová analýza řízení značky Tchibo. Tato kapitola také zahrnuje členění strategie řízení značky Tchibo, obchodní model a identitu, následně ve srovnání s hlavními konkurenty. Poslední kapitola je věnována Image Tchiba, mezi konkretními segmenty spotřebitelů. Tato kapitola se skládá z průzkumu zaměřeného na analýzu Image a asociace s Tchibem, spojených s mladším spotřebitelským segmentem. Na základě výsledků průzkumu je k daným problémům uvedeno několik doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.