Název: Národní brandingová strategie Německa
Překlad názvu: National branding strategy of Germany
Autoři: Laštovičková, Andrea ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: brand management; konkurenceschopnost států; mezinárodní reputace; mezinárodní vztahy; Nation branding; národní značka; Německo; brand management; competitivness of states; Germany; international relations; international reputation; nation brand; Nation branding

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118594

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415105


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet