Název: Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015
Překlad názvu: Scouting in Czech Republic: brand perception research in 2015
Autoři: Ambrozek, Jakub ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Junák; management značky; marketing; skauting; výzkum značky; značka; brand; brand management; brand research; Junák; marketing; scouting

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63549

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-473166


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet