Název:
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Překlad názvu:
The comparison of perception of Pilsner Urquell and Budějovický Budvar pale lager brand
Autoři:
Šálený, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce a jejímu významu, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji podrobné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tyto značky nahlíženo v celé České republice. Poté porovnávám výsledky mezi oběma značkami. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj obou značek na českém trhu.The aim of the Master thesis is to analyse the perception of Budweiser Budvar and Pilsner Urquell brand on the Czech beer market. Theoretical part of the thesis deals with the brand and its meaning, its strategic management and the methods that are related to the brand research. In practical part I apply the theoretical knowledge to the Budweiser Budvar and Pilsner Urquell brand and I am coming up with detailed analysis with respect to its values and the current communication campaign. The main part of the work consists of qualitative research, in which I am investigating what attitudes Czech people have to these brands. I am comparing results between both brands. Based on the survey I am suggesting possible recommendations for the future development of Budweiser Budvar and Pilsner Urquell brand on the Czech beer market.
Klíčová slova:
Budweiser Budvar; Pilsner Urquell; pivo; vnímání značky; značka; český trh piva; řízení značky; beer; brand; brand management; brand perception; Budweiser Budvar; Czech beer market; Pilsner Urquell
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69554