Název: Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Překlad názvu: The comparison of perception of Pilsner Urquell and Budějovický Budvar pale lager brand
Autoři: Šálený, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budweiser Budvar; Pilsner Urquell; pivo; vnímání značky; značka; český trh piva; řízení značky; beer; brand; brand management; brand perception; Budweiser Budvar; Czech beer market; Pilsner Urquell

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69554

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361261


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet