Název: Analýza Image značky Land Rover ve Spojeném království v letech 2011-2014
Překlad názvu: The Analysis of Image of Land Rover Brand in the United Kingdom in the years 2011-2014
Autoři: Mühlheim, Pavel ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; identita značky; image značky; Land Rover; marketingová komunikace; strategický marketing; značka; Brand; Brand Identity; Brand Image; Brand Management; Land Rover; Marketing Communications; Strategic Marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63992

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-475682


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet