Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Šálený, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce a jejímu významu, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji podrobné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tyto značky nahlíženo v celé České republice. Poté porovnávám výsledky mezi oběma značkami. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj obou značek na českém trhu.
Komparace marketingových strategií SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou
Brom, Josef ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sportovním marketingem - konkrétně komparací marketingových strategií profesionálního fotbalového klubu a amatérského fotbalového klubu krajské úrovně. V práci jsou nejprve charakterizovány jednotlivé formy komerčních komunikací a specifika sportovního marketingu, poté jsou zde představeny kluby SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou včetně jejich marketingových strategií. V rámci práce bylo provedeno terénní šetření zaměřené na vnímání klubu svými vlastními fanoušky. Výsledky terénního šetření byly také komparovány s výsledky terénního šetření bakalářské práce stejného autora s cílem posoudit vliv amatérského marketingového oddělení FK Olympie Týn nad Vltavou na vnímání tohoto klubu.
Expanze Budějovického Budvaru n. p. na trhy vybraných zemí subsaharské Afriky
Matoušková, Jaroslava ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením celkového potenciálu subsaharské Afriky jakožto nového atraktivního regionu pro působení zahraničních pivovarnických společností, mimo jiné také společnosti BB n. p. Aby bylo možné určit, zda je region subsaharské Afriky vhodný pro expanzi tohoto konkrétního podniku, jsou počáteční kapitoly této práce věnovány právě společnosti Budějovický Budvar n. p., jeho celkové strategii a zvolené marketingové koncepci pro jeho vlajkovou značku Budweiser Budvar. Následující části práce se již věnují samotnému regionu subsaharské Afriky a za využití PEST analýzy hodnotí africké trhy z hlediska jejich politického, ekonomického, sociálně-kulturního a technologického prostředí. V návaznosti na to se práce zabývá také analýzou specifického prostředí afrického pivního trhu, která ukazuje, že potenciál zemí tohoto regionu je i v tomto odvětví opravdu značný. Na závěr práce je pomocí komparace zvolených ukazatelů v jednotlivých afrických zemích vybráno top 10 států tohoto regionu, které mají největší potenciál stát se novými exportními teritorii společnosti Budějovický Budvar n. p.
Komparace spotřebního chování v ČR a v Německu
Murcková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je provést komparaci spotřebního chováni daných zemí. V teoretické části se věnuji vymezení a definici spotřebního chování, následně jeho klíčovým určovatelům a charakteristice kulturního zázemí. Stěžejní část tvoří vlastní výzkum, kde na základě online dotazníku o 40 otázkách zkoumám jednotlivé rysy spotřebitelů v daných zemích. Následně vyhodnocuji výsledky šetření a pokouším se je interpretovat v zejména kulturních souvislostech.
Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p.
Šálený, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout doporučení do budoucna. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie s využitím obecně známých metod a nástrojů. V praktické části je představena analyzovaná firma, její marketingový mix a marketingová strategie. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených analýz provedené doporučení a možné změny.
Sponzoring ve fotbale na příkladu FK Olympie Týn nad Vltavou
Brom, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve fotbale na příkladu regionálního fotbalového klubu. Cílem je odhalit důležitost sponzorů pro fungování uvedeného klubu a za pomoci terénního šetření zjistit vnímání sponzorů mezi fanoušky a také motivaci sponzorů, která je vedla ke spolupráci s klubem. Získané poznatky je možné využít pro vylepšení spolupráce mezi klubem a sponzory.
Segmentace spotřebitelů na trhu piva v ČR.
Brom, Jaroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá spotřebiteli na českém trhu piva. Cílem je získat pomocí kvalitativního výzkumu informace o současných spotřebitelích a na základě nejvýznamnějších trendů provést segmentaci trhu. Výsledkem budou profily nejvýznamnějších spotřebitelských typů. Zjištěné skutečnosti mohou posloužit jako návod pro tvorbu optimální komunikační strategie. Speciální důraz bude kladen na vnímání reklamy a jednotlivých elementů kampaní.
Komparace ekonomického vývoje USA a EU v současnosti.
Brom, Jaroslav ; Neumann, Pavel (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Práce se zabývá srovnáním ekonomického vývoje Spojených států amerických a Evropské unie od počátku 90. let až do současnosti. Vývoj obou ekonomik je zkoumán prostřednictvím hlavních makroekonomických ukazatelů. Práce se koncentruje na podrobnou analýzu vývoje HDP, míry nezaměstnanosti a míry inflace. Ukazuje tedy, na kolik se v průběhu posledních dvaceti let změnila dynamika růstu obou ekonomik a do jaké míry se dokázaly vypořádat s několika ekonomickými krizemi posledních dvou dekád, včetně té současné. Předkládány jsou také hlavní trendy hospodářského vývoje obou ekonomických center a rozdíly mezi nimi. Součástí práce je i predikce budoucího vývoje.

Viz též: podobná jména autorů
7 BROM, Jakub
2 BROM, Jiří
7 Brom, Jakub
2 Brom, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.