Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
Komunikační mix společnosti
Pernicová, Lenka ; Hudcová, Vladimíra (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační mix společnosti DCT Czech, s.r.o. Cílem je, aby přilákal nové zákazníky a zlepšil se prodej mycích systémů na malajsijském trhu. První část se zabývá teoretickými základy, následuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. Na základě provedených marketingových analýz vnitřního i vnějšího prostředí společnosti jsou předložena řešení, která mají vést ke zlepšení jednotlivých prvků komunikačního mixu.
Konstrukční řešení veletržního stánku
Vondruška, Jan
Hlavním cílem diplomové práce je návrh konstrukčního řešení atypického veletržního stánku pro konkrétní společnost dle architektonického zadání. První část práce se zabývá obecnou charakteristikou veletrhů a veletržních stánků od historie až po současnost. Jsou zde uvedeny typy stánků, hlavní oblasti stánků a také základní ergonomické požadavky pro jejich tvorbu. V druhé části je nejdříve stručně popsán průběh realizace expozice z pohledu realizační firmy a dále je kompletně popsáno a zdokumentováno konstrukční provedení.
Designové markety/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby
Janovcová, Zuzana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Diplomová práce na téma Designové market/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby se zaměřuje na průzkum trhu z důvodu nárůstu daných akcí v posledních letech. Cílem práce tedy je, zda je na území Prahy možnost vstupu dalšího designového veletrhu s ohledem na danou konkurenci, možnosti výstavních prostor, počet vystavujících a návštěvníků. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů design, design week a fenomén, dále pak na podporu designu v České republice, možnosti vystavování a prodeje designové tvorby a podmínky pro vznik design weeku v ČR. V praktické části jsou představeny sledované subjekty a na základě získaných dat od organizátorů a z dalších dostupných zdrojů je provedena analýza trhu za období 2011-2016.
Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B" pojednává o českých veletrzích Styl a Kabo, které se zabývají textilní a oděvní tvorbou a jsou určeny pro malé a střední podniky, a o jejich marketingové komunikaci. V souvislosti se změnou orientace na B2B sektor v roce 2009 prošla komunikace veletrhů významnou změnou. Oproti dřívějším ročníkům veletrhů, kdy byl při komunikaci kladen důraz hlavně na nadlinkové aktivity a na mediální komunikaci, se od roku 2009 komunikace přesunula do podlinkových aktivit. Práce popisuje význam veletrhů jako komunikačního prostředku a blíže se věnuje samotným veletrhům Styl a Kabo, jejich vzniku a vývoji, současnému fungování a vyhlídkám do budoucna. Práce také vysvětluje důvod změny veletrhů na čistě kontraktační. Nyní na ně mají přístup pouze odborníci. Dále práce shrnuje komunikační aktivity veletrhů do roku 2009, soustředí se na popis jejich kreativních výstupů, na použitá média a komunikační kanály a event marketing. Následně je popsána marketingová komunikace uplatňovaná v současnosti, to znamená hlavně přímá komunikace a public relations. Veletrhy Styl a Kabo nyní komunikují především prostřednictvím inzerce v odborných magazínech, internetu a přímé komunikace s vystavovateli. Závěrem jsou...
Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davčíková, Gabriela ; Korcová, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Návrh komunikačního mixu vybraného podniku“ je na základě vypracovaných analýz současného stavu podniku navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení komunikačního mixu. Práce je rozčleněna na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické a návrhové části a jsou zde popsány složky komunikačního mixu v kontextu celého marketingu. Praktická část analyzuje vybraný podnik a jeho komunikační mix. Z provedených analýz vychází závěrečná návrhová část, kde je popsán plán ke zlepšení současného stavu komunikačního mixu podniku.
Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její význam pro obchodní spolupráci mezi ČR a SRN
Vykoukalová, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Geveke, George (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem Česko-německé obchodní a průmyslové komory pro obchodní spolupráci mezi Českou republikou a Spolkovou republikou Německo, a to zejména s ohledem na účast českých firem na veletrzích v Německu i německých firem na českých veletrzích. Teoretická část práce charakterizuje historii vztahů mezi ČR a SRN, české i německé kulturní standardy, obchodní výměnu mezi těmito dvěma státy, přímé zahraniční investice a veletržní průmysl v ČR a SRN. V dalších částech práce je představena Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její aktivity, nabízené služby i struktura, a pět veletrhů, které Komora zastupuje. Součástí praktické části je také zhodnocení účasti na veletrzích, komunikace s Komorou a kulturních standardů ze strany českých a německých firem.
Podnikatelský plán společnosti Yacht, s.r.o. vydavatelství odborných magazínů pro volný čas
Guryča, Nikola ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavní náplní podnikatelského plánu vydavatelství je poskytnutí souhrného pohledu na postavení společnosti na trhu a určení pozic jednotlivých titulů vydavatelství. K tomuto účelu je využito SWOT a SLEPT analýzy, Porterova modelu 5 sil a BCG matice. V práci jsou prezentovány také záměry na další rozvoj firmy. Záměr rozšířit aktivity firmy o pořádání výstavy zaměřené na víno se ukázal jako reálný a mohl by se tak v budoucnosti naplnit.
Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010
Průšová, Barbora ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Tato práce se zabývá přípravou podkladů pro inovaci prezentace Fakulty managementu v rámci evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus v roce 2010. Teoretická část objasňuje zákonitosti smyslového a sociálního vnímání reklamy a úlohu veletrhů v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na rozbor současného způsobu prezentace Fakulty managementu na veletrhu Gaudeamus a návrh opatření, jež přispějí ke zvýšení účinnosti prezentace na tomto veletrhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.