Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B" pojednává o českých veletrzích Styl a Kabo, které se zabývají textilní a oděvní tvorbou a jsou určeny pro malé a střední podniky, a o jejich marketingové komunikaci. V souvislosti se změnou orientace na B2B sektor v roce 2009 prošla komunikace veletrhů významnou změnou. Oproti dřívějším ročníkům veletrhů, kdy byl při komunikaci kladen důraz hlavně na nadlinkové aktivity a na mediální komunikaci, se od roku 2009 komunikace přesunula do podlinkových aktivit. Práce popisuje význam veletrhů jako komunikačního prostředku a blíže se věnuje samotným veletrhům Styl a Kabo, jejich vzniku a vývoji, současnému fungování a vyhlídkám do budoucna. Práce také vysvětluje důvod změny veletrhů na čistě kontraktační. Nyní na ně mají přístup pouze odborníci. Dále práce shrnuje komunikační aktivity veletrhů do roku 2009, soustředí se na popis jejich kreativních výstupů, na použitá média a komunikační kanály a event marketing. Následně je popsána marketingová komunikace uplatňovaná v současnosti, to znamená hlavně přímá komunikace a public relations. Veletrhy Styl a Kabo nyní komunikují především prostřednictvím inzerce v odborných magazínech, internetu a přímé komunikace s vystavovateli. Závěrem jsou...
Komunikační strategiíe nadnárodních společností směrem ke studentům jako potenciálním zaměstnancům
Sluková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií čtyř nadnárodních společností L'Oréal, Henkel, Unilever a Procter&Gamble, která cílí na studenty. Práce srovnává jednotlivé komunikační kanály, taktiky a strategie, které jednotlivé firmy uplatňují, aby zaujaly nejtalentovanější absolventy a dokázaly přilákat zaměstnance s nejvyšším potenciálem. Cílem práce je zhodnotit, jestli společnosti dokážou správně identifikovat svou cílovou skupinu, zaměřit ji vhodnými kanály a komunikačním obsahem a předat obraz své značky jako ideálního zaměstnavatele.
Úloha státu v procesu otevírání ekonomiky ČR po roce 1990
Sluková, Zuzana ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Bakálářská práce se zabývá otevíráním československého (později českého) trhu a úlohou státu v tomto procesu. V první části shrnuje úlohu státu v ekonomice a možnosti, jak může stát působit na ekonomické dění. Dále se práce věnuje základním krokům procesu transformace a popisuje jednotlivá opatření, jež bylo při otevírání ekonomiky nutné podniknout. V poslední části práce shrnuje efekty a dopady procesu transformace a otevření české ekonomiky na zahraničně obchodní vztahy a na vývoj mezinárodního obchodu České republiky. Závěrečná kapitola se také zabývá členstvím země v Evropské unii a s tím spojeným změnám, jež musely být v české ekonomice provedeny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.