Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Designové markety/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby
Janovcová, Zuzana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Diplomová práce na téma Designové market/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby se zaměřuje na průzkum trhu z důvodu nárůstu daných akcí v posledních letech. Cílem práce tedy je, zda je na území Prahy možnost vstupu dalšího designového veletrhu s ohledem na danou konkurenci, možnosti výstavních prostor, počet vystavujících a návštěvníků. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů design, design week a fenomén, dále pak na podporu designu v České republice, možnosti vystavování a prodeje designové tvorby a podmínky pro vznik design weeku v ČR. V praktické části jsou představeny sledované subjekty a na základě získaných dat od organizátorů a z dalších dostupných zdrojů je provedena analýza trhu za období 2011-2016.
Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o.
Janovcová, Zuzana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Práce na téma televizní reklama a její tvorba v ČR vymezuje základní pojmy, pojednává v krátkosti o historii televizní reklamy, o formách televizní reklamy a o způsobech, kterými nás ovlivňuje, dále o regulaci a o produkci televizní reklamy. V praktické části se pak zaměřuje na celkovou produkci reklam v České republice a na představení společnosti Armada Films s.r.o. spolu s celkovými náklady na produkované reklamy. Největší část je pak věnována představení výroby reklamy na konkrétním příkladu a porovnání dvou rozdílných reklam, které je následně vyhodnoceno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.