Název:
Komunikační mix společnosti
Překlad názvu:
Communication Mix of the company
Autoři:
Pernicová, Lenka ; Hudcová, Vladimíra (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá komunikační mix společnosti DCT Czech, s.r.o. Cílem je, aby přilákal nové zákazníky a zlepšil se prodej mycích systémů na malajsijském trhu. První část se zabývá teoretickými základy, následuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. Na základě provedených marketingových analýz vnitřního i vnějšího prostředí společnosti jsou předložena řešení, která mají vést ke zlepšení jednotlivých prvků komunikačního mixu.
This thesis focuses on the communication mix of DCT Czech s.r.o. The aim is to attract new customers and improve sales of cleaning systems in the Malaysian market. The first part deals with theoretical foundations, followed by an analytical section describing the current state of the company. Based on marketing analyses of both internal and external environments of the company, solutions are proposed that should lead to improvements in individual elements of the communication mix.
Klíčová slova:
komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingový mix; PESTE analýza; veletrh; webinář; communication mix; competition; Marketing; marketing mix; PESTE analyse; trade fair; webinar
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210417