Název:
Podnikatelský plán společnosti Yacht, s.r.o. vydavatelství odborných magazínů pro volný čas
Překlad názvu:
Business plan - Yacht, s.r.o., publisher of free time branch magazines
Autoři:
Guryča, Nikola ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavní náplní podnikatelského plánu vydavatelství je poskytnutí souhrného pohledu na postavení společnosti na trhu a určení pozic jednotlivých titulů vydavatelství. K tomuto účelu je využito SWOT a SLEPT analýzy, Porterova modelu 5 sil a BCG matice. V práci jsou prezentovány také záměry na další rozvoj firmy. Záměr rozšířit aktivity firmy o pořádání výstavy zaměřené na víno se ukázal jako reálný a mohl by se tak v budoucnosti naplnit.Thesis is separeted into two parts - theoretical and practical. Principal goals of a small publishing company business plan is to offer general overview of the company market position and to specify the market position of it's magazines. For this purpose was used SWOT, SLEPT and Porters five forces analysis and BCG matrix. Plan includes also business intents for firm's future expansion. The idea organising wine trade fairs seams profitable and could be another company's activity.
Klíčová slova:
podnikatelský plán; podnikatelský záměr; výstava; časopis; Business intent; Business plan; Magazine; Trade fair
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21325