Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Švarcsystém v přepravě osob a zboží
Dolanský, Pavel ; Morávek, Jakub (vedoucí práce) ; Lang, Roman (oponent)
Švarcsystém v přepravě osob a zboží Abstrakt Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku švarcsystému v dopravním průmyslu, kde velmi často dochází využívání činnosti osob samostatně výdělečně činných k přepravě osob a zboží. Tím dochází k otázkám, zda povaha práce kurýra nevykazuje znaky závislé práce, která musí být vykonávána v základním pracovněprávním vztahu. Tato diplomová práce zkoumá povahu vztahu mezi společnostmi podnikajícími v přepravě osob a zboží a jejich smluvními partnery (kurýry) právě z hlediska možného naplnění znaků závislé práce. Za tímto účelem je objasněna problematika švarcsystému včetně jeho důsledků i motivace subjektů k jeho provozování. Vysvětleny jsou pojmy související, jako je nelegální práce, outsourcing a závislá činnost. Dále je pozornost věnována historickému vývoji švarcsystému, resp. jeho zákazu v právní úpravě. Zvláštní důraz je pak kladen na vysvětlení definičních znaků závislé práce uvedených v zákoníku práce i dovozených judikaturou. Nejsou opomenuty ani odpovědnostní důsledky provozování švarcsystému. Další část práce se věnuje přeshraničním aspektům této problematiky, zejména nově chystané směrnici Evropské Unie o zlepšení pracovních podmínek při práci prostřednictvím platforem. Zmíněno pak je také Doporučení Mezinárodní organizace práce obsahující návrh...
Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Práce Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy si klade za cíl ukázat, že kultura již není jen něčím nedoknutelným a posvátným, ale že se jedná o velmi důležitou součást státní ekonomiky, především v rámci cestovního ruchu. Pojednává o vztahu kultury a marketingu, o významu kultury jako takové a o jejím významu v oblasti kulturní turistiky. Zkoumá komunikaci Prahy právě optikou kultury a kriticky nahlíží na současný stav, jakým se Praha zahraničním turistům prezentuje. Prezentace Prahy pouze z hlediska historie je totiž v konkurenci ostatních kulturních metropolí dlouhodobě neudržitelná a Praha by se měla zamyslet nad nutným rozvojem a změnou komunikace. Nástrojem této změny, který může i Praha nabídnout, by mohlo být právě alternativní umění, které pro budování image využívají mnohé kulturní destinace (Berlín, Londýn, NYC) a které konotuje otevřenost a místo pro život. Magistrát v poslední době podporoval řadu alternativních kulturních projektů, a tím začal Prahu prezentovat nejen jako historické centrum, ale také jako tvůrčí a dynamické město. Tato práce pojednává o tom, zda se tak děje nevědomě, nebo s dlouhodobým záměrem, a tím se snaží identifikovat směr, kterým se komunikace Prahy dále ubírá.
Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace
Lakomá, Karolína ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace" pojednává o problematice mediálních sdělení, která jsou založena na mystifikaci, nepravdě nebo polopravdě s cílem zaujmout své příjemce a upozornit tak na značku, produkt, společenský problém nebo pouze pobavit. Někdy je obětí mystifikace pouze publikum, někdy jsou obětí sama média. V marketingu se využívá čím dál častěji způsob šíření reklamy pomocí virálních sdělení, kdy si příjemci předají informaci mezi sebou a šíří ji dál. Aby se tak stalo, musí být reklama ve sdělení šikovně skryta, nebo ji neobsahovat vůbec. Tato práce definuje pojem fiktivní zpráva, stejně tak jako pojem propagace. Uvádí příklady mediálních mystifikací v historii masových médií a příklady úspěšných virálních kampaní. Celá problematika je demonstrována na české adaptaci jedné úspěšné australské kampaně na pánský deodorant, která byla založená na šíření fiktivní zprávy a propagování neexistující společnosti. Práce zkoumá, jak s fiktivní tiskovou zprávou naložila česká média a jak české publikum.
Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010
Vaicová, Ivana ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
V době, kdy jsou i státem financovaná muzea a galerie nuceny zodpovědně hospodařit se svěřenými financemi, generovat vlastní zisk a získávat prostředky na provoz i z jiných než veřejných zdrojů, stává se marketingová komunikace důležitým nástrojem oslovování jak návštěvníků, tak i sponzorů a dalších potenciálních podporovatelů. Je pochopitelné, že u soukromých organizací, pro něž představují granty ze státní sféry jen relativně malé procento celkového rozpočtu, je marketingová činnost ještě mnohem důležitější. Bakalářská práce "Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010" charakterizuje centrum DOX, jakožto největší českou soukromou galerii, pojednává o jeho činnosti, analyzuje konkurenci, cílové skupiny a zejména jeho komunikační prostředky, nejpodstatnější body potom shrnuje stručnou SWOT analýzou. Přínos práce tkví zejména v konfrontaci teorie muzejního marketingu z převážně cizojazyčné odborné literatury a marketingové praxe realizované českou institucí centra DOX. Jádro práce tvoří analýza centrem DOX využívaných součástí komunikačního mixu za sledované období, segmentace cílových skupin a identifikace konkurence.
Výklad pojmu packaging s využitím značky Apple jako příkladu
Ducháč, Aleš ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Výklad pojmu packaging s využitím značky Apple jako příkladu" je rozdělena do dvou částí, které jsou vzájemně úzce propojeny. První z nich, teoretická, pojednává o historii a vývoji obalů a balení výrobků od samého počátku až do současnosti. Obaly zprvu naplňovaly především svou původní, ochrannou funkci, jejímž cílem byla bezpečná přeprava zboží a uchování kvality potravin. V současnosti se však pole působnosti obalu, potažmo balení, rozšířilo a pro vystižení všech jeho aspektů se používá výrazu packaging. Při zachování vysokých nároků na ochrannou funkci musí balení již sloužit také jako nástroj pro propagaci a odlišení. Vzhledem k důležitosti tohoto fenoménu pro současný marketing je součástí prvního oddílu i jeho analýza a zařazení do marketingového mixu, který slouží jako souhrn základních marketingových zásad. Druhá část práce se zaměřuje na ilustraci komplexnosti a důležitosti packagingu v praxi jakožto plnohodnotného marketingového nástroje. Pro předvedení správného použití tohoto nástroje ve všech jeho významových rovinách jsem si vybral známou americkou společnost Apple Inc., jež vyvíjí a vyrábí softwarové aplikace a elektronické přístroje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 DOLANSKÝ, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.