Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Delikvence mládeže a její hodnotové souvislosti
Průšová, Barbora ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Podaná, Zuzana (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu delikventního chování mládeže z pohledu Situational Action Theory Pera-Olofa H. Wikströma, respektive na modelování dat týkajících se této oblasti ve výzkumu International Self-Report Delinquency Study 3. Cílem práce je představit a zhodnotit uvedený teoreticko-empirický model pro vysvětlení delikventního chování mládeže. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a empirickou. První část se skládá z vymezení základních pojmů a představení "Situačně akční teorie" Pera-Olofa H. Wikströma a její vztažení specificky na zkoumanou problematiku. V metodologické části je popsán výzkum ISRD-3, uvedeny jsou základní charakteristiky výběrového souboru a technika sběru dat. Následně je popsána operacionalizace jednotlivých vysvětlujících proměnných v rámci zkoumaného modelu. Empirická část je pak věnována vícerozměrné analýze dat a zhodnocení úspěšnosti uvedeného konceptu. Výsledky práce poukazují na úspěšnost zkoumaného modelu a jeho uplatnění jako výchozí teorie při zkoumání delikventního chování mládeže.
Delikvence mládeže a její hodnotové souvislosti
Průšová, Barbora ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Podaná, Zuzana (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu delikventního chování mládeže z pohledu Situational Action Theory Pera-Olofa H. Wikströma, respektive na modelování dat týkajících se této oblasti ve výzkumu International Self-Report Delinquency Study 3. Cílem práce je představit a zhodnotit uvedený teoreticko-empirický model pro vysvětlení delikventního chování mládeže. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a empirickou. První část se skládá z vymezení základních pojmů a představení "Situačně akční teorie" Pera-Olofa H. Wikströma a její vztažení specificky na zkoumanou problematiku. V metodologické části je popsán výzkum ISRD-3, uvedeny jsou základní charakteristiky výběrového souboru a technika sběru dat. Empirická část je pak věnována operacionalizaci jednotlivých vysvětlujících proměnných v rámci zkoumaného model, vícerozměrné analýze dat a zhodnocení úspěšnosti uvedeného konceptu. Výsledky práce poukazují na úspěšnost zkoumaného modelu a jeho uplatnění jako výchozí teorie při zkoumání delikventního chování mládeže. Klíčová slova: delikvence mládeže, Situational Action Theory, vícerozměrná analýza dat
Delikvence mládeže a její hodnotové souvislosti
Průšová, Barbora ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Podaná, Zuzana (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu delikventního chování mládeže z pohledu Situational Action Theory Pera-Olofa H. Wikströma, respektive na modelování dat týkajících se této oblasti ve výzkumu International Self-Report Delinquency Study 3. Cílem práce je představit a zhodnotit uvedený teoreticko-empirický model pro vysvětlení delikventního chování mládeže. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a empirickou. První část se skládá z vymezení základních pojmů a představení "Situačně akční teorie" Pera-Olofa H. Wikströma a její vztažení specificky na zkoumanou problematiku. V metodologické části je popsán výzkum ISRD-3, uvedeny jsou základní charakteristiky výběrového souboru a technika sběru dat. Empirická část je pak věnována operacionalizaci jednotlivých vysvětlujících proměnných v rámci zkoumaného model, vícerozměrné analýze dat a zhodnocení úspěšnosti uvedeného konceptu. Výsledky práce poukazují na úspěšnost zkoumaného modelu a jeho uplatnění jako výchozí teorie při zkoumání delikventního chování mládeže. Klíčová slova: delikvence mládeže, Situational Action Theory, vícerozměrná analýza dat
Delikvence mládeže a její hodnotové souvislosti
Průšová, Barbora ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Podaná, Zuzana (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu delikventního chování mládeže z pohledu Situational Action Theory Pera-Olofa H. Wikströma, respektive na modelování dat týkajících se této oblasti ve výzkumu International Self-Report Delinquency Study 3. Cílem práce je představit a zhodnotit uvedený teoreticko-empirický model pro vysvětlení delikventního chování mládeže. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a empirickou. První část se skládá z vymezení základních pojmů a představení "Situačně akční teorie" Pera-Olofa H. Wikströma a její vztažení specificky na zkoumanou problematiku. V metodologické části je popsán výzkum ISRD-3, uvedeny jsou základní charakteristiky výběrového souboru a technika sběru dat. Následně je popsána operacionalizace jednotlivých vysvětlujících proměnných v rámci zkoumaného modelu. Empirická část je pak věnována vícerozměrné analýze dat a zhodnocení úspěšnosti uvedeného konceptu. Výsledky práce poukazují na úspěšnost zkoumaného modelu a jeho uplatnění jako výchozí teorie při zkoumání delikventního chování mládeže.
Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010
Průšová, Barbora ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Tato práce se zabývá přípravou podkladů pro inovaci prezentace Fakulty managementu v rámci evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus v roce 2010. Teoretická část objasňuje zákonitosti smyslového a sociálního vnímání reklamy a úlohu veletrhů v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na rozbor současného způsobu prezentace Fakulty managementu na veletrhu Gaudeamus a návrh opatření, jež přispějí ke zvýšení účinnosti prezentace na tomto veletrhu.
Prezentace zájmu o celoživotní vzdělávání (CV) jako součást identity aktéra dle gender ? dosažené vzdělání
Průšová, Barbora ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Teoretická část je zaměřena na zjišťování rozdílů mezi muži a ženami, na základě nichž by bylo možné odhalit volbu postupů celoživotního vzdělávání mužů a žen. Práce zkoumá rozdíly v jednotlivých psychických procesech, v postavení muže a ženy v rodině a v postavení muže a ženy na trhu práce. Praktická část je zaměřena na analýzu internetové seznamovací databáze, za účelem zjištění zájmu o celoživotní vzdělávání dle gender a dosaženého vzdělání.

Viz též: podobná jména autorů
1 Průšová, Božena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.