Název: Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Překlad názvu: The Work of BVV Trade Fairs Brno Co in Marketing Presentation of the Company
Autoři: Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; Mezinárodní stavební veletrh; veletrh; communication mix; International building fair; marketing; trade fair

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15344

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-598918


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet