Název: Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010
Překlad názvu: Innovation potential in the presentation of Faculty of Management at Gaudeamus 2010
Autoři: Průšová, Barbora ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: psychologie reklamy; smyslové vnímání; sociální vnímání; veletrh; psychology of advertising; sensory perception; social perception; trade fair

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21191

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17161


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet