Název:
Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010
Překlad názvu:
Innovation potential in the presentation of Faculty of Management at Gaudeamus 2010
Autoři:
Průšová, Barbora ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá přípravou podkladů pro inovaci prezentace Fakulty managementu v rámci evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus v roce 2010. Teoretická část objasňuje zákonitosti smyslového a sociálního vnímání reklamy a úlohu veletrhů v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na rozbor současného způsobu prezentace Fakulty managementu na veletrhu Gaudeamus a návrh opatření, jež přispějí ke zvýšení účinnosti prezentace na tomto veletrhu.This thesis is aimed at Faculty of Management innovation process of presentation methods at the European Education and Lifelong Learning Exhibition Gaudeamus 2010. The theoretical part explains the sensory and social perception of advertising and the role of trade fairs in marketing communication. The practical part deals with the current presentation system of Faculty of Management at the European Education and Lifelong Learning Exhibition Gaudeamus 2010 and suggests a new innovation concept in order to increase efficiency of institute presentation.
Klíčová slova:
psychologie reklamy; smyslové vnímání; sociální vnímání; veletrh; psychology of advertising; sensory perception; social perception; trade fair
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21191