Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí7 - 16další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování zákazníka v běžecké prodejně
Tajšl, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Chování zákazníka v běžecké prodejně Cíle práce: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat chování jednotlivých skupin zákazníků v běžecké prodejně. Metody: K získání výsledných dat byla využita metoda pozorování. Výzkum proběhl v jedné prodejně na základě formuláře obsahujícího 16 rozdílných formulářových položek. Výsledky: Na základě vypracovaných formulářů byla vyhotovena statistická šetření, z kterých bylo popsáno chování zákazníků. Zákazníci chodí do prodejny pro radu, většina zákazníků jsou muži a hlavní zákaznickou skupinou obchodu jsou rekreační běžci. Výsledky výzkumu přinesly i další zajímavé zjištění, na základě, kterých lze zlepšit zákaznický servis prodejny. Klíčová slova: Běžecká obuv, prodej, výběr zákazníků, komunikace se zákazníkem
Marketingová komunikace konkrétního obchodu
Prokopová, Lucie ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje používané formy marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá zejména marketingovou komunikací, marketingovým a komunikačním mixem. Tato část práce také vysvětluje základní principy marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí marketingové komunikace. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané společnosti.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Kudrnová, Marcela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na chování zákazníka v prostředí kočičích kaváren. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a dále pak faktory, které mohou ovlivnit přístup a chování zákazníka v návaznosti na komunikační mix. Analytická část se zabývá interpretací výsledků dotazníkového šetření a analýzy v místě prodeje, která slouží především k segmentaci zákazníka a následné úpravě komunikace dle jednotlivých skupin, person a map empatie. V závěru práce jsou navržena možná doporučení vycházející z výsledků analýz.
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
Spokojenost zákazníků
Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech
Bártová, Monika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Implementace marketingové komunikace firmy adidas v partnerských fitness centrech Cíl: Cílem práce je zdokonalení marketingové komunikace pro partnerská fitness centra firmy adidas. Uvedené téma vychází ze situační analýzy firmy zaměřené na využití jednotlivých komunikačních kanálů. Dále jsou na základě marketingového výzkumu zákazníků uvedených fitness zpracovány návrhy na zefektivnění stávajících komunikačních kanálů, eventuélně navržení nových, podporujících firemní identitu. Metodologie: Marketingový výzkum 1.Kvantitavní - dotazníkové šetření 2.Kvalitativní - hloubkové interview SWOT analýza marketingové komunikace Vyhodnocení a interpretace výsledků: Z výsledků výzkumu vyplývá, že produkty adidas patří mezi špičku sportovního zboží užívaného do fitness. Přesto o své cílové zákazníky bojuje především s americkým konkurentem Nike. Je třeba, aby si adidas zachoval konkurence schopnost v oblasti fitness i přesto, že do ní v momentální době nevkládá dostatečné množství finančních prostředků, jako do jiných klíčových kategorií. Toho může dosáhnout tak, že bude intenzivně využívat finančně nenáročné komunikační kanály. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, sponzoring, propagace, podpora prodeje, vztah k veřejnosti, zákazník, identita firmy Powered by TCPDF...
Řízení kvality služeb
Nováková, Andrea ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Dana, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou hodnocení kvality služeb ve vybraném subjektu, kterým je cestovní kancelář Čedok, a.s. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska a charakterizovány pojmy související s problematikou kvality služeb. Pro získání informací týkající se literární rešerše, bylo využito odborné literatury a dalších volně dostupných zdrojů elektronického i tištěného charakteru. Vlastní část práce zahrnuje popis vybrané společnosti a je analyzován současný stav služeb poskytovaných cestovními kancelářemi pomocí metody pozorování a dotazníkového šetření. Navazující metoda Mystery shopping odhaluje slabé stránky podniku a slouží jako zpětná vazba k dalšímu rozvoji. V závěru práce je společnosti navrhnuto doporučení ke zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Řízení kvality služeb
Konrádová, Michaela ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Marek, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě provedených analýz a průzkumu zhodnotit kvalitu služeb zvolené společnosti ŠKODA AUTO s následným návrhem řešení, které povedou ke zvyšování kvality služeb. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingu služeb, kvality služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je zahájena stručným popisem společnosti, její historie a současných aktivit. Analýzy a průzkum jsou prováděny na pražské prodejní síti ŠKODA AUTO pomocí metod Mystery Aktivit. V závěru práce jsou na základě vyhodnocení výzkumu identifikovány slabiny společnosti ŠKODA AUTO a navržena opatření pro eliminaci těchto nedostatků a tím i navýšení kvality poskytovaných služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí7 - 16další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.