Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení kvality služeb
Nováková, Andrea ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Dana, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou hodnocení kvality služeb ve vybraném subjektu, kterým je cestovní kancelář Čedok, a.s. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska a charakterizovány pojmy související s problematikou kvality služeb. Pro získání informací týkající se literární rešerše, bylo využito odborné literatury a dalších volně dostupných zdrojů elektronického i tištěného charakteru. Vlastní část práce zahrnuje popis vybrané společnosti a je analyzován současný stav služeb poskytovaných cestovními kancelářemi pomocí metody pozorování a dotazníkového šetření. Navazující metoda Mystery shopping odhaluje slabé stránky podniku a slouží jako zpětná vazba k dalšímu rozvoji. V závěru práce je společnosti navrhnuto doporučení ke zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Návrh marketingové strategie vybraného subjektu
Rosenbaumová, Klára ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro konkrétní truhlářskou firmu s využitím vstupu nového výrobku na trh, kterým je dřevěná bedýnka. Cílem práce je určení jednotlivých marketingových strategií a zároveň nové nastavení marketingového mixu. Celá práce je zpracována v uceleném postupu, který poskytuje návod k navržení strategií tak, aby firma měla předpoklad k udržení se na současném trhu. V praktické části je využitím marketingového výzkumu zjištěna spokojenost zákazníků se zakoupenými bedýnkami, jejich požadavky a názor na nový produkt. Komparací jednotlivých faktorů s konkurencí bylo vyhodnoceno postavení firmy na trhu a vyplynuly možné body pro zlepšení chodu firmy. Analýza hodnotového řetězce a analýza 7S zobrazila silné a slabé stránky firmy, na které je potřeba se zaměřit. Z analýz mimo jiné vyplynulo, že firma prodává bedýnky přes zprostředkovatele a přichází tím o část zisku. Dále bylo zjištěno, že firma doposud nevyužila žádné propagace, proto bylo navrženo několik forem nízkonákladové propagace výrobku. V práci je nově nastavena cenová strategie, optimalizován produkt, jsou navrženy oblasti využití bedýnek a vypsána možná místa jeho distribuce. Marketingový mix obsahuje několik akčních plánů, kterými lze zvýšit úspěšnost firmy na trhu.
Motivace jako způsob vedení lidí
Kavina, Daniel ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Kala, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce na téma motivace jako způsob vedení lidí se zabývá zkoumáním motivace ve vztahu k vedení lidí z pohledu vedoucích pracovníků a hledáním důležitých motivačních prvků, které mohou ovlivňovat výkony pracovníků. Cílem práce je zjistit význam motivačního procesu při vedení lidí a zaměřit se na význam motivačních stimulů z pohledu vedoucích pracovníků. V rámci teoretické části je tato práce zaměřena na zpracování kvalitní literární rešerše, která by poskytovala adekvátní východiska související s vypracováním analytické, respektive výzkumné části. Teoretická východiska obsahují informace, které umožní pochopit celkový systém motivování z hlediska vedoucích pracovníků. Důraz je v teoretické části kladen na výběr vhodné literatury, která umožní shrnutí a porovnání důležitých teoretických poznatků. Praktická část bakalářské práce se soustředí na důkladnou analýzu získaných dat z kvalitativního výzkumu. Výzkum je proveden metodou řízených rozhovorů, které jsou zaznamenávány do předem připravených strukturovaných dotazníků. Výzkumný vzorek je složen z 8 respondentů, kteří dobrovolně souhlasili se zaznamenáváním rozhovorů. Následně jsou vyvozeny konkrétní závěry, které shrnují získané poznatky z provedeného výzkumu. V závěru se objevují reálná doporučení, která vyplývají z výsledků výzkumu.
Řízení kvality služeb
Novotná, Nela ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce řeší hodnocení kvality poskytované služby. Je úzce zaměřena na poskytování služby městské hromadné dopravy v konkrétním městě. Práce využívá metodický postup při marketingovém výzkumu kvality služeb. Vychází ze studia sekundárních dat ze zdrojů zadavatele služby a také z veřejně dostupných informací. Na základě rozboru těchto získaných informací stanovuje způsob získání primárních dat od spotřebitelů. V práci je zvolen způsob dotazování formou dotazníku a řízeným rozhovorem se zástupcem dopravní společnosti. Otázky u obou procesů získávání primárních informací vychází ze standardů kvality dopravní služby. Ze získaných informací je provedeno hodnocení poskytované služby a doporučeny nápravné kroky, které povedou ke zlepšení kvality poskytované služby.
Řízení kvality služeb
Mouleová, Michaela ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato bakalářské práce na téma Řízení kvality služeb je zaměřena na kvalitu nabízení služeb pojišťovny Generali a.s., na jejích agenturních pobočkách, oblastních pobočkách, kde dochází k poskytování služeb prodejce versus zákazník. Nahlíží na tuto oblast jako na celek této pojišťovny. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav resp. kvalitu nabízení služeb na těchto pobočkách jak z pohledu zákazníka, tak z pohledu prodejce. Na základě této analýzy v podobě provedeného průzkumu šetření a zpracování dat formou vlastního dotazníkového šetření, vyhodnotit nashromážděné data a informace, ze kterých bude sestaven vlastní návrh a doporučení pro zkvalitnění nabízení služeb této vybrané pojišťovny. V teoretické části jsou uvedeny a z části obsahově rozepsány jednotlivé pojmy, které úzce souvisí s tématem Řízení kvality služeb, na jejichž základě dochází k procesnímu vývoji a kvalitě služeb dle odborné literatury. Praktická část je zaměřena na seznámení s výsledky a zhodnocení vlastní práce v podobě provedení metody dotazníkového šetření u náhodně vybraných respondentů/zákazníků a prodejců Generali pojišťovny a.s. Přiblížení způsobu vytvoření dotazníku, důvodu položených otázek, vyhodnocení jednotlivých odpovědí formou textu a tabulek. Na základě této metody je provedeno vlastní porovnání výsledků nashromážděných dat v písemné i grafické podobě, vedoucí k vytvoření vlastního návrhu a doporučení pro zkvalitnění poskytování služeb této vybrané pojišťovny.
Řízení kvality služeb
Kubelová, Zuzana ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce na téma Řízení kvality služeb je zaměřena na zjišťování kvality služeb vybraného subjektu, konkrétně o kvalitu služeb tuzemských mobilních operátorů O2, Vodafone a T-Mobile. Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami zmíněných mobilních operátorů. Na základě provedeného výzkumu analyzovat zjištěná data a navrhnout případná doporučení ke zlepšení kvality těchto služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků. První část práce vymezuje nejdůležitější pojmy, které souvisejí s problematikou kvality služeb a zároveň vymezuje základní metody a postupy, kterými lze kvalitu služeb měřit. Ve druhé části jsou stručně popsány jednotlivé společnosti konkrétních mobilních operátorů a následná analýza zjištěných informací získaných pomocí dotazníkového šetření a zároveň z provedení Mystery shopping na jednotlivých prodejnách mobilních operátorů. Na závěr celé práce jsou uvedeny zjištěné nedostatky jednotlivých mobilních operátorů a následně navržena doporučení společnosti O2, která by vedla ke zlepšení jejich poskytovaných služeb.
Interní audit systému řízení kvality
Benk, Petr ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Jaromír, Jaromír (oponent)
Diplomová práce s názvem Interní audit systému řízení kvality je orientována na získání základních vědomostí a znalostí spojených s pojmem audit, jeho vymezení, definování podstaty a nezbytnosti v rámci začlenění do organizační struktury společnosti. Jsou zde představeny požadavky na osobu samotného auditora, pracovní postupy využívané při auditorské činnosti i nároky na zpracování auditorské zprávy. Důležité je i seznámení se samotným systémem managementu kvality, který se jednoznačně stává významným nástrojem pro získání konkurenční výhody na trhu. Z důvodu nesouhlasu se zveřejněním obchodního názvu sledovaného subjektu autor označil tuto organizaci v rámci této diplomové práce jako společnost D. Analýzou výstupů související s prováděním interních auditů systému řízení kvality došlo k identifikaci možných úzkých míst auditovaných subjektů. Za sledované období zjištěno, že cca. 30% neshod je stále opakujících z minulých auditů, to vypovídá jednoznačně o neefektivním řešení opatření k odstranění zjištěných neshod. Na základě těchto zjištění byla provedena analýza příčin a důsledků souvisejících s výskytem opakujících neshod, kde jsou týmově identifikovány nejdůležitější příčiny ovlivňující tento následek. Tyto příčiny z hlediska dosahu byly identifikovány Paretovou analýzou v oblasti samotného procesu (chybějící kroky, identifikace začátku a konce, rozdělení neshod dle závažnosti aj.). Následně provedeno vypracování návrhu účinnějšího modelu procesu vhodného pro efektivní provádění interních auditů systému řízení kvality. Za využití změnového řízení v dané organizaci byl nový model procesu zaveden do praxe a to včetně provedení operací posouzení, schválení, realizace, ověření a validace. Přínosem diplomové práce je především aplikace modifikovaného modelu procesu interního auditu systému řízení kvality, který umožňuje rychlou optimalizaci podnikových procesů a postupů.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Brožová, Veronika ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedeného dotazníkového šetření a analýzy dat navrhnout vhodná doporučení v oblasti marketingové komunikace společnosti Costa Coffee. K naplnění hlavního cíle práce předchází jednotlivé dílčí cíle, které na sebe logicky navazují. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace, zejména komunikačního mixu a cíleného marketingu. V praktické části je popsána charakteristika zvoleného kavárenského řetězce a jeho marketingového mixu, který je prozkoumán i u nejbližší konkurence. Analyzováno je také vnější prostředí kavárenského řetězce. Dalším krokem je dotazníkový průzkum, sloužící k identifikaci vhodných segmentů pro nastavení co nejúčinnější marketingové komunikace. Návrh na optimalizaci marketingových nástrojů se opírá o výzkum spotřebního a mediálního chování a životního stylu populace MML TGI. Na základě dat z tohoto výzkumu je analyzováno vnímání propagace na úrovni jednotlivých segmentů. Na závěr je na základě získaných informací ze všech zkoumaných oblastí sestaven návrh pro zdokonalení marketingových aktivit a navrženo zařazení zelené kávy do portfolia kavárny.
Význam delegování pro efektivní řízení
Křížová, Denisa ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Kala, Štěpán (oponent)
Práce se v první části zabývá vysvětlením důležitých východisek pro téma delegování. Na úplném začátku pojednává o managementu, manažerovi a jeho funkcích. Dále se dostává přes styly řízení až k samotnému delegování. Delegováním se zabývá nejpodrobněji. Nejdříve ujasňuje samotný pojem delegování a následně popíše cíle a bariéry delegování. Posledním vysvětleným pojmem práce je komunikace. Následuje praktická část, kde jsou popsány organizace jednotlivých manažerů ve výzkumu a je ukázáno, v jaké pozici se nachází manažer v řídící struktuře zkoumané organizace. Poté následuje zpracovaný přepis rozhovorů, které se týkají procesu a významu delegování. Rozhovory jsou následně okomentovány a zhodnoceny. Poslední část práce je doporučení vyplývající z řízených rozhovorů.
Řízení kvality služeb
Konrádová, Michaela ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Marek, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě provedených analýz a průzkumu zhodnotit kvalitu služeb zvolené společnosti ŠKODA AUTO s následným návrhem řešení, které povedou ke zvyšování kvality služeb. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingu služeb, kvality služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je zahájena stručným popisem společnosti, její historie a současných aktivit. Analýzy a průzkum jsou prováděny na pražské prodejní síti ŠKODA AUTO pomocí metod Mystery Aktivit. V závěru práce jsou na základě vyhodnocení výzkumu identifikovány slabiny společnosti ŠKODA AUTO a navržena opatření pro eliminaci těchto nedostatků a tím i navýšení kvality poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.