Název:
Marketingová komunikace konkrétního obchodu
Překlad názvu:
Marketing Communication of a Specific Store
Autoři:
Prokopová, Lucie ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce analyzuje používané formy marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá zejména marketingovou komunikací, marketingovým a komunikačním mixem. Tato část práce také vysvětluje základní principy marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí marketingové komunikace. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané společnosti.
The diploma thesis analyzes forms of communication used by one particular company. The theoretical part deals mainly with marketing communication, marketing and communication mix. This part of the thesis also explains the basic principles of marketing research. The practical part contains an analysis of the point of sale and a description of marketing activities of the selected company. Based on the performed analysis, are made proposals for changes in specific areas of the communication mix. These changes should ensure a better perception of the copmpany.
Klíčová slova:
CBD; chování zákazníka; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; CBD; Communication; Communication Mix; Consumer Behavior; Marketing; Marketing Communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212055