Název: Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Překlad názvu: The Influence of Marketing Communication on Customer Behavior in Cafés
Autoři: Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování zákazníka; gastronomie; kavárny; marketing; marketingová komunikace v kavárnách; marketingové komunikace; podpora prodeje; cafés; customer behavior; gastronomy; marketing; marketing communication; marketing communication at cafés; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200057

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-445434


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet