Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky
KUBÍNOVÁ, Michaela
Diplomová práce se zabývá vnímáním vybrané značky. Byla vybrána Česká spořitelna pro její známost na veřejnosti a silné postavení na trhu. Vnímání bylo porovnáváno z pohledu veřejnosti a vlastních zaměstnanců. Na základě porovnání s vnímáním ideální banky byly vytvořeny návrhy na zlepšení tohoto vnímání. V úvahu byly brány i ekonomické dopady těchto změn.
Vnímání značky
ZAPLETALOVÁ, Nikola
Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Vnímání značky
KOSOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Kliská, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burda, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Ford a jejím cílem je její analýza a analýza vnímání této značky na českém trhu. Dále také návrh řešení jejích slabých stránek. První část je zaměřena na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Zabývá se marketingovými koncepcemi, marketingovým plánem, mixem a jednotlivými částmi marketingové komunikace. V druhé části jsou popsány hlavní historické milníky společnosti Ford, její role v České republice a je provedena analýza současného stavu automobilového trhu v České republice. Dále je zde proveden rozbor výsledků několika průzkumů vnímání značky Ford na českém trhu a jsou navržena řešení pro jeho zlepšení. Třetí část analyzuje marketingovou strategii značky a jednotlivé složky marketingového mixu. V závěrečné části je uvedeno několik návrhů pro zlepšení slabých stránek marketingové strategie této značky.
Vnímání značky
TOMŠÍ, Pavlína
Cílem práce bylo porovnat, zda existuje odlišné vnímání značky společnosti ČEZ, a.s. ze strany jejích zaměstnanců a ze strany veřejnosti. Literární rešerše se zabývala značkou a její historií, brand managementem a positioningem značky. Součástí této kapitoly byly i informace o marketingovém výzkumu. V praktické části je představena společnost ČEZ, a.s. Pomocí kvantitativní a kvalitativní metody marketingového výzkumu jsem se pokusila zjistit, zda zaměstnanci vnímají značku ČEZ pozitivněji než veřejnost. Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí škály sémantického diferenciálu a dosažené hodnoty porovnány. Na základě těchto výsledků jsem pak potvrdila nebo naopak vyvrátila na začátku práce stanovené hypotézy. V závěru části jsem se pokusila navrhnout opatření vedoucí k možnému zlepšení vnímání značky.
Vnímání značky Dr. Oetker
Šmídová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kvinta, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky Dr. Oetker se zaměřením na produkt Premium puding. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno základní pojení marketingu, značka, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části je představena značka Dr. Oetker, která je výrobcem a dodavatelem přísad na pečení, směsí na pečení, dezertů, pizz a dalších výrobků. Dále je zde uvedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru jsou shrnuty poznatky z marketingového výzkumu a návrhy na zlepšení.
Význam positioningu značky s aplikací na Google
Vacková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Součková, Michaela (oponent)
První kapitola práce tvoří teoretický základ pro následující, prakticky zaměřené kapitoly. Pojednává o značce a jejímu významu v marketingu, je zde vymezena identita a image značky, povědomí o značce, metody stanovení její hodnoty a strategie positioningu. Další dvě části práce jsou zaměřeny prakticky přímo na značku Google. Ve druhé kapitole je představena společnost Google a následně jsou analyzovány atributy značky a její vnímání v České republice. Zaměřuje se dále na povědomí o značce, její hodnotu a komplexně hodnotí dosavadní komunikační strategii. Závěrečná třetí kapitola je věnována celkovému zhodnocení pozice značky v České republice, problematickým aspektům a doporučení pro další směřování značky. Její součástí je také porovnání pozice značky v zahraničí.
Analýza podpory prodeje společnosti Henkel
Kohoutová, Denisa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Marie (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je Analýza podpory prodeje společnosti Henkel. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podporou prodeje, jejími cíli, výhodami a nevýhodami. Teoretická část je dále věnována komunikaci v místě prodeje a charakteristice jednotlivých cest podpory prodeje. V úvodu praktické části je představena společnost Henkel a konkrétní produkt, určený pro analýzu kampaně podpory prodeje. Praktická část je rozdělena na dva úseky, a to na analýzu podpory prodeje vybraného produktu a na vnímání značky Henkel mezi studenty. V závěru praktické části jsou uvedena praktická doporučení pro další podobné kampaně.
Vnímání značek Coca Cola a Kofola na českém trhu
Svobodová, Julie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce zkoumá vnímání značek Coca-Cola a Kofola na českém trhu. Cílem této práce je analyzovat a porovnat vnímání těchto značek českými spotřebiteli a následně navrhnout opatření pro zlepšení marketingových strategií těchto firem. V teoretické části se věnuji problematice značky a metodám marketingového výzkumu. V praktické části představím firmy Coca-Cola a Kofola, provedu kvantitativní výzkum metodou sémantického diferenciálu a na něj navazující kvalitativní výzkum pomocí skupinového rozhovoru. Pomocí těchto výsledků a svého uvážení navrhnu změny marketingových strategií pro obě značky. Tato práce odhaluje silné a slabé stránky jednotlivých značek: Coca-Cola je vnímána spotřebiteli hůře než Kofola pouze v bodě slogan či popěvek firmy. Z dalšího výzkumu vyplývá, že toto může být způsobeno nedostatečným povědomím o sloganu a navrhuji tedy posílení znalosti sloganu Coca-Coly. Na druhou stranu Kofola je u spotřebitelů negativně hodnocená v ohledech designu, distribuce a podpoře prodeje a měla by proto upravit své logo, změnit tvar láhve, posílit distribuci a podporu prodeje. Dále by obě firmy měly zkvalitnit spotřebitelské soutěže.
Vnímání značky SAM 73 u cílových skupin
Talácková, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sýkora, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky SAM 73 u jejích cílových skupin. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se zabývá podstatou marketingu, značkou, marketingovým výzkumem a druhy komerčních komunikací. Praktická část je věnována představení značky SAM 73, která je výrobcem sportovního a volnočasového oblečení, a vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru jsou na základě výsledků výzkumu navrhnuty náměty na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.