Název:
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Překlad názvu:
Marketing strategy of Ford on the Czech market
Autoři:
Kliská, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burda, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Ford a jejím cílem je její analýza a analýza vnímání této značky na českém trhu. Dále také návrh řešení jejích slabých stránek. První část je zaměřena na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Zabývá se marketingovými koncepcemi, marketingovým plánem, mixem a jednotlivými částmi marketingové komunikace. V druhé části jsou popsány hlavní historické milníky společnosti Ford, její role v České republice a je provedena analýza současného stavu automobilového trhu v České republice. Dále je zde proveden rozbor výsledků několika průzkumů vnímání značky Ford na českém trhu a jsou navržena řešení pro jeho zlepšení. Třetí část analyzuje marketingovou strategii značky a jednotlivé složky marketingového mixu. V závěrečné části je uvedeno několik návrhů pro zlepšení slabých stránek marketingové strategie této značky.This work deals with the marketing strategy of Ford and its goal is to analyze it and also analyze the perception of the brand on the Czech market. Furthermore it is a proposal of some solutions to improve its weaknesses. The first part focuses on the theory of the individual components of the marketing strategy. It deals with marketing concepts, marketing plan and mix and with different parts of the marketing communication. The second part describes the main historical milestones of the Ford Motor Company, its role in the Czech Republic and the analysis of the current state of the automotive market in the Czech Republic. There are also analyzed the results of several surveys focused on the perception of Ford cars on the Czech market and proposed solutions for its improvement. The third part analyzes the marketing strategy and the individual components of marketing mix. The final section contains several suggestions for improving the weaknesses of the marketing strategy of this brand.
Klíčová slova:
Automobilový průmysl; Ford; Marketingová komunikace; Marketingová strategie; Vnímání značky; Automotive industry; Brand perception; Ford; Marketing communications; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34427