Název: Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of Ford on the Czech market
Autoři: Kliská, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burda, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Automobilový průmysl; Ford; Marketingová komunikace; Marketingová strategie; Vnímání značky; Automotive industry; Brand perception; Ford; Marketing communications; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34427

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142212


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet