Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě v marketingu
Kutíková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Marie (oponent)
Tato práce pojednává o sociálních sítích a jejich využití v marketingu. Cílem práce je po analýze možností využití sociálních sítí v marketingu definovat doporučení pro konkrétní značku. Teoretická část se zabývá definicí marketingu, strategického marketingového procesu a trendy, které je v současnosti ovlivňují. V práci jsou definována sociální média i pojem sociální sítě. Praktická část se zabývá využitelností sociálních sítí v marketingu a jejich přínosy pro značky. Jsou zde popsány praktické aspekty využití nejvýznamnějších sociálních sítí v komerčních komunikacích. Práce obsahuje případovou studii, na které je využití sociálních sítí v marketingu ukázáno v praxi. Na závěr jsou definována doporučení pro tvorbu marketingové strategie konkrétní značky.
Analýza podpory prodeje společnosti Henkel
Kohoutová, Denisa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Marie (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je Analýza podpory prodeje společnosti Henkel. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podporou prodeje, jejími cíli, výhodami a nevýhodami. Teoretická část je dále věnována komunikaci v místě prodeje a charakteristice jednotlivých cest podpory prodeje. V úvodu praktické části je představena společnost Henkel a konkrétní produkt, určený pro analýzu kampaně podpory prodeje. Praktická část je rozdělena na dva úseky, a to na analýzu podpory prodeje vybraného produktu a na vnímání značky Henkel mezi studenty. V závěru praktické části jsou uvedena praktická doporučení pro další podobné kampaně.
Merchandising segmentu dekorativní kosmetiky u vybrané mezinárodní značky
Vyskočilová, Marie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je merchandising. Jedná se o mladou disciplínu, jež prochází v současné době dynamickým vývojem a na trhu jí začíná být přikládán stále větší důraz. V teoretické části práce je cílem vymezení základních pojmů merchandisingu, jeho podstaty a typů, možných strategií, jakož i popis a rozbor reálného fungování merchandisingových procesů. Druhá a stěžejní část této práce je věnována popisu, specifikům a reálným procesům merchandisingu v segmentu dekorativní kosmetiky.
Analýza a perspektiva zahraničních ekonomických vztahů České republiky s Francií
Vyskočilová, Marie ; Štěňhová, Božena (vedoucí práce) ; Mertlíková, Františka (oponent)
Práce je zaměřena zejména na problematiku hospodářské spolupráce České republiky s Francií, v menší míře se zabývá i kulturní spoluprácí těchto dvou zemí. Analýzu tvoří shrnutí bilaterálních vztahů, obchodní bilance a komoditní struktury vzájemné obchodní výměny. Co se týče perspektivy, zabývá se práce exportní strategií pro české vývozce.

Viz též: podobná jména autorů
6 VYSKOČILOVÁ, Monika
3 Vyskočilová, Marcela
4 Vyskočilová, Marta
11 Vyskočilová, Martina
2 Vyskočilová, Michaela
6 Vyskočilová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.