Název: Vnímání značky
Překlad názvu: Brand perception
Autoři: ZAPLETALOVÁ, Nikola
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; sémantický diferenciál; vnímání značky; značka; řízení značky; brand; brand management; brand perception; marketing research; semantic differential
Citace: ZAPLETALOVÁ, Nikola. Vnímání značky. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28321

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153577


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet