Název:
Vnímání značky
Překlad názvu:
Brand perception
Autoři:
KUBÍNOVÁ, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá vnímáním vybrané značky. Byla vybrána Česká spořitelna pro její známost na veřejnosti a silné postavení na trhu. Vnímání bylo porovnáváno z pohledu veřejnosti a vlastních zaměstnanců. Na základě porovnání s vnímáním ideální banky byly vytvořeny návrhy na zlepšení tohoto vnímání. V úvahu byly brány i ekonomické dopady těchto změn.This thesis follows up brand perception. Brand Česká spořitelna was choosen for its publicity and strong market position. The perception of public and perception of own empolyees was compared. On the basis of comparing of an ideal bank and Česká spořitelna, there were the proposals for improving this perception created. Economic impact was considered too.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; vnímání značky; značka; řízení značky; brand; brand management; brand perception; survey Citace: KUBÍNOVÁ, Michaela. Vnímání značky. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28320