Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Kliská, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burda, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Ford a jejím cílem je její analýza a analýza vnímání této značky na českém trhu. Dále také návrh řešení jejích slabých stránek. První část je zaměřena na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Zabývá se marketingovými koncepcemi, marketingovým plánem, mixem a jednotlivými částmi marketingové komunikace. V druhé části jsou popsány hlavní historické milníky společnosti Ford, její role v České republice a je provedena analýza současného stavu automobilového trhu v České republice. Dále je zde proveden rozbor výsledků několika průzkumů vnímání značky Ford na českém trhu a jsou navržena řešení pro jeho zlepšení. Třetí část analyzuje marketingovou strategii značky a jednotlivé složky marketingového mixu. V závěrečné části je uvedeno několik návrhů pro zlepšení slabých stránek marketingové strategie této značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.