Název: Vnímání značky Dr. Oetker
Překlad názvu: Dr. Oetker brand perception
Autoři: Šmídová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kvinta, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dr. Oetker; marketingová komunikace; vnímání značky; brand perception; Dr. Oetker; marketing communications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31903

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114279


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet