Název: Analýza podpory prodeje společnosti Henkel
Překlad názvu: Analysis of sales promotion of Henkel company
Autoři: Kohoutová, Denisa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kampaň na podporu prodeje; komunikace v místě prodeje; podpora prodeje; vnímání značky; brand perception; POP communications; sales promotion; sales promotion campaign

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74979


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet