Název: Vnímání značky SAM 73 u cílových skupin
Překlad názvu: SAM 73 brand perception of brand's target groups
Autoři: Talácková, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sýkora, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: SAM 73; vnímání značky; značka; brand; brand perception; SAM 73

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26692

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74159


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet