Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení nové neziskové organizace na trh
Talácková, Jitka ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat trh mateřských škol v Kladně a zjistit, zda se na něm nachází místo pro novou mateřskou školu podle principů lesních mateřských škol. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing neziskových organizací a jeho specifika. Dále se zabývá myšlenkou lesních mateřských škol, popisuje její historii, současnou situaci v ČR a podmínky pro založení tohoto alternativní konceptu předškolního vzdělávání v ČR. V praktické části je provedena analýza nabídky na trhu předškolního vzdělávání v Kladně, která je porovnána s demografickými údaji, resp. s poptávkou. Výzkum trhu zkoumá požadavky potencionálních zákazníků na mateřskou školu a odhaluje, zda by respondenti měli zájem o otevření lesní mateřské školy. Na základě výsledků výzkumu je definován návrh nové mateřské školy a popsána komunikační kampaň vhodná pro vstup dané mateřské školy na trh.
Vnímání značky SAM 73 u cílových skupin
Talácková, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sýkora, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky SAM 73 u jejích cílových skupin. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se zabývá podstatou marketingu, značkou, marketingovým výzkumem a druhy komerčních komunikací. Praktická část je věnována představení značky SAM 73, která je výrobcem sportovního a volnočasového oblečení, a vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru jsou na základě výsledků výzkumu navrhnuty náměty na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.