Název:
Vnímání značky
Překlad názvu:
Brand perception
Autoři:
KOSOVÁ, Jana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.The aim of this diploma thesis was to compare the way the Oberbank AG trademark is perceived by the public and by the employees of the company and, using the analysis and comparison of the perception, to suggest a possible change in the company?s way of communication.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; marketingový výzkum; vnímání značky; značka; marketing comunication; marketing research; preception of trademark; trademark Citace: KOSOVÁ, Jana. Vnímání značky. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28316