|
Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě
LAMROVÁ, Zdeňka
Diplomová práce byla zpracována na téma Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Cílem bylo odkrytí informací o spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Na základě dat z dotazníkového šetření navrhla autorka opatření, které je konečným výsledkem práce.
|
| |
| |
|
Optimizing Incident Management : Case of CSC
Boucharlat, Romain ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Práce je založena na mých pracovních zkušenostech analytika v oddělení služeb (tzv. "service desk") v rámci CSC. Jedná se o komplexní práci, která přispívá k vysoké výkonosti a tím ke spokojenosti uživatelů. Práce přináší výsledky mého výzkumu a pracovních zkušeností v podobě závěrů a doporučení k optimalizaci kvality služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. První kapitola je věnována popisu práce analytika a definuje nahodilý manažerský proces. Napomáhá k porozumění způsobu práce v oddělení služeb. Nahodilý manažerský proces je monitorován různým způsobem. Některá tato měření jsou dokumentovatelná a některá naopak nejsou: jejich dopady se liší. Ve druhé kapitole jsou analyzovány dopady měření výkonosti. Měření výkonosti je důležité z důvodu nutnosti mít přehled o dalších cestách zkvalitnění služeb a dosažení jejich vysokých standard. V závěrečné kapitole jsou popsána doporučení, která jsou výsledkem 7 měsíční praxe zaměřené na zvýšení spokojenosti zákazníků.
|
|
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Jůzl, František ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Hlavní cíl této diplomové práce bylo definovat hlavní přínosy strategie zvyšující spokojenost zákazníka. Především efekty na zákaznickou základnu, retenci zákazníků, loajalitu a v neposlední řadě na finanční ukazatele byly diskutovány. Dále tři techniky měření spokojenosti zákazníka jsou důkladně zhodnoceny. Jedná se o complaint management,průzkum spokojenosti zákazníka a mystery shopping. Druhý cíl této práce přestavuje navržení komplexní strategie pro ŠKODA AUTO, která povede ke zvýšení spokojenosti zákazníka. Navržená strategie má čtyři dílčí části, a to: obecná strategie, produkt, prodej a poprodejní.
|
| |
|
Koncepce managementu kvality a jejich aplikace v cestovním ruchu
Sysel, Jiří ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Jakubíková, Dagmar (oponent) ; Pražská, Lenka (oponent) ; Konečná, Marie (oponent)
Disertační práce se zabývá koncepcemi managementu kvality a jejich aplikacemi v oblasti služeb cestovního ruchu. V první části vymezuje základní pojmy problematiky kvality a zabývá se vývojem přístupů k jejímu managementu. Uvádí specifika řízení kvality v České republice a vztah kvality a konkurenceschopnosti na celonárodní a podnikové úrovni. Další část práce je věnována prezentaci hlavních metod a koncepcí managementu kvality, a to od nejjednodušších historických nástrojů přes metodiky plánování, optimalizace, hodnocení, analýzy a prevence rizik až k uvedení hlavních mezinárodních standardů a komplexních modelů pro jejich dosahování a řízení. Vždy je komentována jejich vhodnost a možné vazby na služby cestovního ruchu, které jsou v práci uvedeny a definovány v kontextu k hlavním teoretickým přístupům ke kvalitě a jejímu řízení v oblasti služeb. Analytická část práce je věnována rozboru přístupů ke kvalitě v oblasti cestovního ruchu a specificky národním systémům kvality služeb ve vyspělých evropských zemích (Španělsko, Švýcarsko, Německo). Je provedeno jejich hodnocení a komparace se stavem řízení kvality v cestovním ruchu v České republice. Dále je analyzována a hodnocena přínosnost implementace systému managementu kvality podle standardů ISO 9001 v hotelových podnicích. Využita jsou data z projektu TLT Benchmark poradenské společnosti KPMG Česká republika za období 2009-2011 a data vybraných organizací cestovního ruchu. Závěrečná část práce uvádí rámcové modelové řešení Národního systému kvality služeb cestovního ruchu v České republice. To vychází z provedených analýz a komparací a prezentuje jeho hlavní komponenty, a sice národní standard kvality, značku kvality a institucionální zajištění systému. Navrhovaný model je vlastním řešením autora založeným na teoretických poznatcích a dlouholeté praxi v oblasti cestovního ruchu a managementu kvality.
|
|
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
|
|
Kvalita služeb ve vybraném fitcentru
Dymák, Jiří ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku kvality služeb v konkrétním fitcentru. V teoretické části jsou vymezeny pojmy s touto problematikou související jako kvalita služby, proces zlepšování, orientace na zákazníka. Základním cílem této práce bylo zhodnotit kvalitu služeb ve vybraném fitcentru prostřednictvím hodnocení spokojenosti zákazníků a následně navrhnout možné varianty zlepšení zjištěného stavu. Tímto cílem se zabývá praktická část práce. Použitými metodami výzkumu byly zvoleny pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření. Zjištěná data byla vyhodnocena a následně navrhnuta zlepšení.
|
|
Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
Paleta, Vojtěch ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Pekař, Stanislav (oponent)
Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně zákaznické spokojenosti. Není jednoduché kvalitně poslouchat hlas zákazníka. O to více je náročnější dosáhnout takové míry loajality, aby se zákazník stal i advokátem podniku. Je velmi obtížné loajalitu řídit. Je velmi obtížné motivovat zaměstnance k vzájemně efektivní spolupráci a komunikaci. Tato práce je inovativním experimentem, kde se autor pokusil vytvořit aplikovatelný koncept řízení podnikové loajality s ohledem na analýzu hlasu zákazníka a na finační výkonnost podniku. Další autorovou snahou bylo vytvořit nový pohled na učící se organizaci, a to pomocí vytvořené matice kombinace řízení loajality. Práce je systematicky podložena přiloženými podnikovými příklady, výzkumy a best practices, a je tedy metodicky aplikovatelným procesem pro řízení loajality uplatněným na příkladu výrobního podniku ŠKODA AUTO, a. s.
|