Název:
Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Překlad názvu:
Customer satisfaction as a factor of sustainable competitive advantage
Autoři:
Tůmová, Miluše ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Koráb, Vojtěch (oponent) Typ dokumentu: Disertační práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Disertační práce, která se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve vztahu k tvorbě konkurenční výhody. Metodologie použitá pro účely disertační práce. Proces výzkumu spokojenosti a loajality zákazníků. Reference k zahraniční literatuře a dalším pramenům. Formulace cílů disertace a hypotéz. Specifika spokojenosti zákazníků v oblasti poskytování služeb s vysokým podílem personální složky.Doctoral thesis, which deals with customer satisfaction and customer loyalty in relation to a competitive advantage. Methodology used for purposes of doctoral thesis. The process of consumer satisfaction and consumer loyalty research. References to foreign literature. A formulation of objectives and hypotheses. Specifics of customer satisfaction in the field of services with a high proportion of personal folders.
Klíčová slova:
konkurenční výhoda; loajalita zákazníků; služby; spokojenost zákazníků; výzkum spokojenosti zákazníků; competitive advantage; customer loyalty; customer satisfaction; customer satisfaction research; services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33419