Název: Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Překlad názvu: Customer satisfaction as a factor of sustainable competitive advantage
Autoři: Tůmová, Miluše ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Koráb, Vojtěch (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurenční výhoda; loajalita zákazníků; služby; spokojenost zákazníků; výzkum spokojenosti zákazníků; competitive advantage; customer loyalty; customer satisfaction; customer satisfaction research; services

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33419

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124625


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet