Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zaměření na ŠKODU na Ukrajině: řízení podnikatelské udržitelnosti na klíčových silných stránkách
Paleta, Vojtěch ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kroupa, Miroslav (oponent)
Globální svět se silně změnil a rok 2013 znamenal pro automobilový průmysl velkou výzvu! Na začátku roku 2013 předpovídali automobilový odborníci stabilní růst v zemích LDC a CIS. Ale dnes v roce 2014 víme, že tomu bylo jinak. Jak jsou trhy turbulentní ukazují aktuální změny v americké hospodářské a finanční politice, která ovlivňuje strukturální ekonomické a tržní deformace v zemích LDC. Na druhé straně současná politická krize na Ukrajině ovlivňuje samotné trhy CIS, kde je ŠKODA uznávaným zahraničním automobilovým výrobcem. Podobné je to i se současnou Ruskou zahraniční politikou anexe, jež negativně ovlivňuje vývoj směnných kurzů, které pak přinášejí strategické ochladnutí růstu a profitability ŠKODA. Ve stejném okamžiku probíhají krize politických systémů na trzích, kde je ŠKODA dlouhodobě silná, například arabský svět. Navzdory těmto turbulentním tržním změnám představila ŠKODA v roce 2013 největší modelovou ofenzivu v historii značky, která je však zároveň spojena s historicky největšími investičními náklady. To vše v době, kdy je svět více propojen, požaduje větší flexibilitu, rychlejší zavedení produktů na trh a častější frekvenci radikálních inovací. Existují strategické souvislosti mezi automobilovým výrobcem, národní ekonomikou a zaměstnanci? Je udržitelnost klíčovým předpokladem pro růst automobilového výrobce? Pokud ano, je možné měřit udržitelný růst v automobilovém průmyslu? Jak řídit správně automobilový podnik aby byl dlouhodobě udržitelný, rostl a byl profitabilní navzdory turbulentním tržním prostředí?
Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
Paleta, Vojtěch ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Pekař, Stanislav (oponent)
Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně zákaznické spokojenosti. Není jednoduché kvalitně poslouchat hlas zákazníka. O to více je náročnější dosáhnout takové míry loajality, aby se zákazník stal i advokátem podniku. Je velmi obtížné loajalitu řídit. Je velmi obtížné motivovat zaměstnance k vzájemně efektivní spolupráci a komunikaci. Tato práce je inovativním experimentem, kde se autor pokusil vytvořit aplikovatelný koncept řízení podnikové loajality s ohledem na analýzu hlasu zákazníka a na finační výkonnost podniku. Další autorovou snahou bylo vytvořit nový pohled na učící se organizaci, a to pomocí vytvořené matice kombinace řízení loajality. Práce je systematicky podložena přiloženými podnikovými příklady, výzkumy a best practices, a je tedy metodicky aplikovatelným procesem pro řízení loajality uplatněným na příkladu výrobního podniku ŠKODA AUTO, a. s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.