Název: Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
Překlad názvu: The Loyalty management concept as a key strategy of productivity and success applied in SKODA AUTO, a. s.
Autoři: Paleta, Vojtěch ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Pekař, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikovaná analýza VOC/CTQ; loajalita zákazníků; Spokojenost zákazníků; strategické řízení podniku; zaměstnanecká loajalita; řízení loajality; applied analysis of VOC/CTQ; board loyalty management; customer loyalty; Customer satisfaction; employee loyalty; strategic management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24539

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77743


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet