Název:
Analýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Analysis and evaluation of measuring customer satisfaction
Autoři:
BURDOVÁ, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je analýza služeb poskytovaných nově zrekonstruovaným hotelem, který se nachází v centru malého města Jaroměřice nad Rokytnou a analýza spokojenosti zákazníků hotelu s těmito poskytovanými službami.The main aim of this diploma thesis is based on the analysis of services provided by the newly renovated hotel, which is located in the center of the small town Jaroměřice nad Rokytnou and analysis of the customer satisfaction with these hotel services provided.
Klíčová slova:
dotazník; hotel; kvalita; služby; spokojenost zákazníků; customer satisfaction; hotel; quality; questionnaire; service Citace: BURDOVÁ, Monika. Analýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníků. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23425