Název: Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu
Překlad názvu: Measuring customer satisfaction JITONA Inc. in the domestic market
Autoři: ALEXOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; customer satisfaction; marketing research; questionnaire survey
Citace: ALEXOVÁ, Lenka. Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23848

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet