Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ochrana spotřebitele před nebezpečnými potravinami
Šestáková, Klára ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Práce se zaměřuje na ochranu spotřebitelů před nebezpečnými potravinami a na rozbor platných systémů v České republice. V teoretické části je uvedena současná legislativa zabývající se úpravou ochrany spotřebitele a obecný popis bezpečnosti a kvality potravin. Dále je zmapována činnost dozorových orgánů a charakteristika evropského systému RASFF. V další kapitole je analyzován výskyt nebezpečných potravin za posledních pět let. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zanalyzovat informovanost spotřebitelů o ochraně spotřebitele před nebezpečnými potravinami
Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra
Jílková, Markéta ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Janatová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce bude navržení projektu k založení nového interního callcentra společnosti PFP s.r.o., která se zabývá především pojištěním motorových vozidel a stala se jako první porovnávačem produktů a cen na trhu pojištění. V práci bude popsáno fungování společnosti v době před založením callcentra a budou určena klíčová východiska, která firmu vedla k myšlence vybudování vlastního callcentra. Práce bude zaměřena především na vytipování a navržení vhodných procesů, které povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb při komunikaci s klienty společnosti PFP s.r.o. a zajistí také vyšší efektivitu zaměstnanců společnosti. V praktické části budou navrženy konkrétní úkony, které zajistí plynulý chod nového callcentra.
Analysis of customer satisfaction with the services of the company ODEVA, spol. s r.o. Lipany
Dolinská, Tatiana ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Dvorský, Aleš (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě dotazníkového výzkumu zanalyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti ODEVA, spol. s r.o. Lipany. Dotazník byl zákazníkům zaslaný elektronickou poštou a udaje z něho byly zpracovány do grafů a tabulek. Diplomová práce je rozdělená na dvě části. V teoretické části postupně definuji služby ve sféře výroby, kvalitu i zákazníka a jeho spokojenost. Věnuji se také důvodům, proč by firma měla monitorovat spokojenost svých zákazníků a v závěru této části popisuji standardní postup monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Praktická část se zaobírá krátkou charakteristikou textilního a oděvního průmyslu na Slovensku a společnosti, ve které byl výzkum provedený. Výstupy z výzkumu jsou podrobené analýze, na základě které jsou v závěru práce navržena doporučení na zlepšení poskytovaných služeb.
Activities of corporate social responsibility of the company Orange Slovakia
Bačovčinová, Anna ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem bakalářské práce "Aktivity společenské odpovědnosti firmy Orange Slovensko" je zmapování aktivit společenské odpovědnosti společnosti Orange Slovensko. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje základní pojmy potřebné pro pochopení problematiky. Praktická část je věnována společnosti Orange, analýze jejího konceptu společenské odpovědnosti a srovnání zprávy o CSR se standardem GRI. Pomocí dotazníkového průzkumu byl zjišťován postoj zákazníků ke konceptu společenské odpovědnosti společnosti a vliv konceptu na jejich nákupní rozhodování. Závěr práce obsahuje zhodnocení politiky společnosti, doporučení a návrhy do budoucna.
Značky kvality potravin
Partynglová, Hana ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem práce je definovat pojmy kvalita potravin a značka kvality. Přinést přehled současného stavu nejdůležitějších a nejznámějších značek kvality u potravin na trhu České republiky. Zmapovat názor na kvalitu potravin a vnímání značek kvality u potravin mezi českými spotřebiteli prostřednictvím dotazníku. Navrhnout doporučení spotřebitelům a výrobcům. Výsledky ukázaly, že nejdůležitějším faktorem při výběru potravin je chuť. Nejznámější značkou kvality je Klasa. Z výsledků vyplynulo nízké povědomí spotřebitelů o značkách kvality.
Aplikace metody QFD ve vybrané organizaci
Vondráková, Radka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této diplomové práce je návrh zlepšení procesu poskytování vybrané služby, konkrétně výdeje jídel v menze AV Gastro nacházející se v areálu Vysoké školy ekonomické v Praze Žižkovu, pro zákazníky pomocí aplikace metody Quality Function Deployment (zkráceně QFD), která převádí požadavky zákazníků na měřitelné ukazatele a umožní nastavit jejich zlepšené hodnoty. K získání požadavků zákazníků menzy byla využita technika dotazování s využitím dotazníků v písemné a elektronické formě. Jedním z kroků metody je technické hodnocení znaků kvality, u kterého se využila metoda mystery shopping. Grafickým výstupem metody je soustava matic tzv. dům kvality. Na základě výstupů metody QFD byla navržena různá opatření vč. nástinu nákladů s nimi spojenými.
Ochrana spotřebitele před nebezpečnými výrobky v ČR
Růžková, Kateřina ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Práce se zaměřuje na ochranu spotřebitelů před nebezpečnými výrobky a na platné systémy ochrany v České republice. V teoretické části je uvedena právní úprava ochrany spotřebitele a obecná bezpečnost výrobků. Zvláštní kapitola je věnována dozorovým institucím a spotřebitelským organizacím, které dohlížejí na bezpečnost výrobků. Mezi evropské systémy, které jsou v práci popisovány, patří informační systém RAPEX, RASFF a systém kritických bodů HACCP. V rámci praktické části byl proveden průzkum mezi spotřebiteli, a to formou dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření bylo zanalyzovat obecné znalosti spotřebitelů a jejich informace o fungování evropských systémů RAPEX a RASFF, popřípadě HACCP.
Kvalita služeb ve vybraném kadeřnictví
Klučarová, Pavlína ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kadeřnickými službami ve vybraném kadeřnictví na základě dotazníkového šetření, zhodnocení kvality poskytovaných služeb a navrhnutí možného zlepšení. V teoretické části práce jsou popsány přístupy managementu kvality. Dále je popisováno sedm nástrojů zlepšování a vysvětleny pojmy kvalita služeb a kvalita procesu. V praktické části je zpracovávána kvalita procesu vybraného kadeřnictví, dále ukázka vývojového diagramu a poslední část je věnována samotnému výzkumu. V závěru je shrnutí kladných a záporných stránek kadeřnictví s možností doporučení pro zlepšení.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s akcentem na ochranu spotřebitele
Horn, Kryštof ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Wintr, Jan (oponent)
Práce v teoretickém úvodu popisuje pojem alternativního řešení sporů (ADR) a rozebírá jeho jednotlivé metody. Popisuje návrh zákona o mediaci a novelu zákona o rozhodčím řízení. Dále se zaměřuje na metody spotřebitelské ADR, přičemž zjišťuje, že ne všechny jsou reálně využívané. Tak např. projekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Ministerstva průmyslu a obchodu nebyl nikdy příliš využíván a v současné době je v útlumu. Ani institut finančního arbitra není stěžejním místem pro řešení spotřebitelských sporů. V praktické části proto zjišťuje poměrně rozsáhlé využívání řízení rozhodčího. Kromě praktického rozboru reálných smluv, rozhovorů se soudci a odborníkem z praxe přináší i další poznatky z odborné diskuze na téma vhodnosti rozhodčího řízení pro spotřebitelskou oblast a s ním související nebezpečí.
Comparison of CSR activities carried out by an international company on a supranational level with the activities realized on a local level in Czech Republic
Konkoľová, Karolína ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o společenské odpovědnosti podniků, známou hlavně pod anglickým názvem Corporate Social Responsibility (CSR). Cílem práce je srovnat aktivity realizované nadnárodní společnosti na nadnárodní úrovni s aktivitami realizovanými na lokální úrovni České republiky. Formálně je práce členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována samotnému pojmu CSR, standardům a organizacím působícím v této oblasti a CSR reportingu. Praktická část zkoumá společenskú odpovědnost nadnárodní společnosti jako celku na základě správy CSR, aktivity na národní úrovni na základě interních dokumentů, rozhovorů se zaměstnanci společnosti a vlastního pozorování autora. Poslední kapitola porovnává tyto aktivity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.