Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivy, přínosy a bariéry intrapodnikání
Tausigová, Lenka ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem intrapodnikání, jeho přínosy a bariérami pro český management. V první části práce je připomenuta historie podnikatelského prostředí za posledních sto let, dále je definován pojem intrapodnikání, jeho srovnání ji dalšími formami podnikání. Jsou zde vyzdviženy důvody, proč bychom se měli chtít stát intrapodnikateli. Je zmíněna i podobnost s talent managementem a vliv svobody v práci, kterou je intrapodnikání do jisté míry definováno.V praktické části je definovaná typicky česká firemní kultura a jsou zde interpretovány výsledky výzkumu zaměřeného na přínosy a bariéry intrapodnikání pro český management, do kterého se zapojilo 10 podniků působících v ČR. V závěru práce je naznačeno několik kroků, kterými by se intrapodnikání dalo managementem podporovat.
Optimalization recommendations for internet sales of Triola company
Dvořáková, Ivana ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Dohnal, Petr (oponent)
Tato diplomová práce poukazuje na důležitost internetového prodeje v dnešním světě na konkrétním případě firmy Triola, specializující se na výrobu spodního prádla. Cílem této práce je analýza chování návštěvníků internetových stránek, zhodnocení poznatků a následné navrhnutí doporučení k optimalizaci internetového prodeje, doporučení k lepšímu designu a funkcionality vedoucí ke zvýšení prodejů. Analýza a návrh se opírají o odbornou literaturu a nejnovější výzkumy, popisující motivaci zákazníků k nákupu na internetu a vztah mezi impulzivním nákupem a designem webových stránek. Porovnává celkové trendy chování zákazníků ve světě a České republice se zákazníky firmy Triola a na základě těchto zjištění vyhodnocuje pozitivní trendy, které firmu v budoucnu zasáhnou. Práce odkrývá klíčová zjištění o zákaznicích firmy, budoucím vývoji internetového prodeje a poukazuje na směry, které by firma měla ubírat, aby z nakupování na internetu pro zákazníky vytvořila příjemný zážitek, co nejvíce jej ulehčila a tím zvýšila prodej výrobků přes internet.
Význam a role programu na podporu podnikání při založení a počáteční fázi IT/technologické firmy, srovnání ČR a zahraničí, návrhy na zlepšení
Sýkora, Marek ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přidanou hodnotou nabízených služeb v oblasti podpory podnikání začínajících firem v ČR i zahraničí a jejich porovnáním. Konkrétně je zaměřena na coworkingové centrum Node5, které se zabývá podporou nově vznikajících firem především v oblasti IT. V práci jsou vytyčeny tři dílčí cíle "analýza zpětné vazby startup firem v Node5", "porovnání portfolia služeb Node5 s vybraným zahraničním centrem" a "identifikace nejlepší praxe v Node5 a ve vybraném centru". K dosažení těchto cílů, tedy výzkumu portfolia služeb a nejlepší praxe, bylo využito kvalitativního výzkumu, především pak polostandardizovaných rozhovorů. Zahraniční centrum bylo vybráno na základě podobnosti s Node5 v nabízených službách, aby bylo možné obě centra porovnat. Výsledkem provedeného výzkumu a následné analýzy bylo zjištění, že české centrum v podobě Node5 nabízí služby podobného rozsahu, avšak nižší kvality. Proto byla v závěru autorem navržena opatření, které by měla vést ke zlepšení kvality služeb v Node5.
Nové trendy v energetice pro udržitelný rozvoj
Moric, Rostislav ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Cílem mé diplomové práce je přiblížit čtenáři jak z praktické, tak teoretické stránky současné trendy v udržitelném rozvoji obcí. Na jedné straně úspory elektřiny a tepla implementací energetických standardů -- pasivní dům, energie+ atd.; na druhé straně představení možností lokálního zásobování obcí obnovitelnými zdroji elektřiny a tepla, za účelem možná co největší energetické soběstačnosti obce. V praktické části se zaměřím na implementaci těchto úsporných opatření a instalování zdrojů obnovitelné energie na konkrétní obci, s tím, že budu vycházet ze současných trendů architektury a nejnovějších technologií získávání obnovitelné energie.
Bioplastové lahve jako alternativa lahví ze standardních plastů
Pozníček, David ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Cílem této bakalářské práce je posouzení uskutečnitelnosti konkrétního projektu výroby a distribuce lahví z bioplastu. Smyslem práce je také jeho podpora. V této práci je také nastíněna budoucnost bioplastových lahví jako alternativy lahví ze standardních plastů a také porovnání lahví z bioplastu se současným sortimentem konkurence. Je v ní zároveň výčet výhod i nevýhod tohoto materiálu včetně zmapování environmentálních dopadů. Součástí je také provedený průzkum trhu ohledně pitného režimu obyvatel České republiky. Na základě výsledků provedeného průzkumu pak určit ideální parametry lahve a tyto doporučit při řízení projektu.
Leadership jako nástroj vnější motivace zaměstnanců v MSP
Křivánek, Petr ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň leadershipu na úrovni managementu a jeho vliv na motivaci zaměstnanců v podniku Happy Sport. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti leadershipu a motivace, leadership modely, styly vedení a motivační systémy. V praktické časti, jsou pomocí dotazníkového šetření, rozhovorů a pozorování porovnány představy vedoucích pracovníků a zaměstnanců o motivaci a leadershipu a jejich realizace. Výsledky šetření jsou podkladem pro vytvoření návrhů, které by měli vést ke zvýšení motivace zaměstnanců a pomoci řídícím pracovníckům, aby se stali opravdovými leadery.
Vstup české firmy na trh Spolkové republiky Německo prostřednictvím e-shopu
Drahota, Jiří ; Kučera, Dušan (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá zejména praktickými aspekty vstupu konkrétní české společnosti na německý trh prostřednictvím elektronického obchodu. Zachycuje celý proces vstupu od počáteční analýzy situace před vlastním vstupem, přes zpracování strategie vstupu, sestavení dílčích marketingových a finančních strategií, výběr logistických a finančních partnerů, až po vlastní zahájení činnosti a hodnotící procesy úspěšnosti naplňování strategie expanze. Prvním cílem je vytvoření strategického plánu se záměrem vstupu české společnosti na německý trh, druhým cílem je zmapovat klíčové aspekty zahraničního rozvoje české společnosti formou e-shopu v prostředí SRN.
Design služeb Zátiší Catering Group, a.s.
Vaňková, Jana ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
ráce na téma "Design služeb Zátiší Catering Group, a.s. se věnuje inovačnímu managementu a designu služeb. Cílem práce bylo na základně výzkumu identifikovat příležitosti pro zlepšení a inovace stravovacích služeb Zatiší Catering Group, a.s. Náplní diplomové práce je rešerše designu služeb a inovačního procesu, výzkum uskutečněný při aplikaci přístupů designu služeb, představení výstupu z výzkumu, vlastní návrh designu nové služby a stanovení doporučení. Při výzkumu byly využity metody persona, kontextuální rozhovor, safari službou, benchmarking, service blueprints a empatická mapa, z technik pak product box. Přínos práce tkví k teoretické determinaci designu služeb a jeho následné aplikaci při designování konkrétní služby. Výsledkem diplomové práce je návrh služby pro školní restauraci v Lycée Français de Prague.
Business plan of Madam. s r.o. corporation
Sabela, Tomáš ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce popisuje vytvoření podnikatelského plánu existující společnosti, která se specializuje na výrobu oken a dveří se sídlem na Slovensku. Její podnikatelským záměrem je založení nové společnosti v zahraničí spolu s dalšími společníky. Úkolem práce je vyhodnocení podnikatelského záměru a detailní popis všech náležitostí, které jsou při jeho realizaci důležité. Teoretická část práce vysvětluje účel podnikatelského plánu, jeho cílem je rozvedení základných náležitostí a popis, který slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část se následně zaobírá vytvořením konkrétního podnikatelského záměru a zaměřuje se na jeho hlavní komponenty -- finanční plán, marketingovou a obchodní strategii.
Podnikatelský plán firmy BARS
Turdaliev, Kanat ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením podnikatelského plánu začínající firmy v oděvním průmyslu. Cílem této práce je rozhodnout, zda předložený podnikatelský záměr je přijatelný či nikoliv. První teoretická část zpracovává hlavní zásady podnikatelského plánu, a slouží základem pro další práci. Jelikož se projekt bude realizovat v zahraničí, druhá část popisuje její externí okolí včetně analýzy podstatných aspektů oděvního průmyslu. Nakonec, poslední část poskytuje konkrétní podnikatelský plán, jehož výsledky ukazují na možné přijetí předloženého projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Bartoň, Marek
2 Bartoň, Marian
4 Bartoň, Martin
2 Bartoň, Matyáš
5 Bartoň, Matěj
2 Bartoň, Michael
3 Bartoň, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.