|
Strategie rozvoje rodinného podniku
Vichr, Matěj ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje strategie vybraného rodinného podniku. Vymezuje teoretický základ v oblastech rodinného podnikání, tvorby strategie a změnového řízení. Na základě kritické analýzy je v souladu s teoretickými poznatky vypracován návrh strategického rozvoje ve zvoleném rodinném podniku společně s rámcovým plánem jeho implementace.
|
|
Podnikatelský plán na založení kavárny
Vašíčková, Pavlína ; Krška, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení kavárny. Jejím posláním je na základě marketingového výzkumu a analýzy trhu navrhnout malý podnik, který by zaplnil mezeru na trhu v konkrétní lokalitě a představoval by jak efektivní investici pro investora, tak přínos pro obyvatele ze spádové oblasti.
|
|
Podnikatelský záměr na založení vinařského podniku
Pavlák, Lukáš ; Cenek, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení vinařského podniku na základě kritické analýzy. Skládá se ze tří nejdůležitějších částí a to teoretického přístupu k řešení, analýzy současného stavu a návrhu podnikatelského záměru na založení vinařského podniku. Jedná se o práci opírající se o reálný základ, kdy výsledky mohou sloužit jako opora při realizaci plánu nebo jako podklad k získání cizích zdrojů financování. Veškeré body v diplomové práci jsou zpracovány v souladu se získanými poznatky z magisterského studia a z přiložené literatury.
|
|
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Valenta, Roman ; MBA, Michal Bábíček, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu. Tento plán řeší založení e-shopu specializovaného na reproduktory, sluchátka a příslušenství. Práce zkoumá teoretická východiska pro zpracování podnikatelského plánu a využívá analýz SLEPTE, SWOT a McKinsey 7S doplněných rozborem vlastního výzkumu. Na základě výše zmíněných informací je sestaven samotný podnikatelský plán.
|
|
Rozvoj malého rodinného podniku
Nymburská, Barbora ; Bočková, Nina (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj malého rodinného vinařství ve Strachotíně pod CHKO Pálava. Cílem této práce je provést analýzu současného stavu podniku i jeho okolí, a na tomto základě navrhnout konkrétní formy rozvoje, týkající se především marketingových aktivit a rozšíření služeb.
|
|
Podnikatelský plán
Remer, Tomáš ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Předmětem zpracování diplomové práce je podnikatelský záměr, který spočívá v založení nového podniku s vlastními ořechovými produkty. První kapitola obsahuje teoretická východiska práce týkající se podnikání a stanovených analytických metod. Druhá část práce se zabývá analýzou současné situace vnějšího a vnitřního prostředí podniku, s aplikací marketingového výzkumu. Třetí část práce se věnuje tvorbě konkrétního podnikatelského plánu, s využitím poznatků z předchozích kapitol.
|
|
Návrh na založení malého podniku
Bráblík, Richard ; Mihola, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší založení reálného a konkurence schopného podnikání na kvalitně sestaveném podnikatelském plánu. Pro účel podnikání bude navrženo centrum sportovních aktivit. Sportovní centrum bude nabízet pohybové aktivity, pronájem prostor, vlastní prodej a pohostinskou činnost. K řešení byly použity Porterova analýza pěti sil, SLEPTE analýza, průzkum trhu pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýza. Stěžejní kapitolou jsou Vlastní návrhy řešení, které jsou rozděleny dle jednotlivých podkapitol podnikatelského plánu. Cílem práce je návrh založení malého podniku.
|
|
Strategie rozvoje rodinného podniku
Buchanec, Adam ; Záborská, Zuzana (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na stratégiu rozvoja rodinného podniku Ing. Ján Buchanec Technik, ktorý je obchodnou spoločnosťou. V prvej časti diplomovej práce sa nachádzajú teoretické poznatky. V druhej časti práce je uvedená charakteristika spoločnosti, jednotlivé časti strategickej analýzy a zhodnotenie výsledkov týchto analýz. Záverečná časť je venovaná návrhom, ktoré by mali mať pozitívny vplyv na ďalší rozvoj rodinného podniku.
|
| |
| |