Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  začátekpředchozí336 - 345dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Creation of marketing strategy for electronic store Quercus
Krahulcová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie internetového obchodu společnosti QUERCUS, s.r.o. Teoretická část pojednává o základních koncepcích marketingu, specifikách marketingového mixu na internetu, představuje základní aspekty obchodování na internetu a chování spotřebitele na internetu. Praktická část obsahuje představení společnosti QUERCUS, SWOT analýzu internetového obchodu, stručnou charakteristiku současné marketingové strategie a konečně návrh nové marketingové strategie.
E-Commerce v malých a středních podnicích
LAMAČ, Petr
Diplomová práce má název E-commerce v malých a středních podnicích. Pro její potřeby byla získána primární i sekundární data. Pro diplomovou práci byly stanoveny cíle a hypotézy, které byly pomocí těchto dat splněny a zodpovězeny. Primární data byla důležitá pro literární rešerši a srovnání e-commerce v České republice a jiných zemích, zejména v EU, data pro srovnání byla získána z Eurostatu a jiných odborných institucí. Nejdůležitějším zdrojem dat byl dotazníkový průzkum, který byl proveden mezi různými podnikatelskými subjekty v České republice. Otázky byly orientovány na minulost, přítomnost a budoucnost a daly jasnou odpověď na minulý vývoj i možnost budoucích trendů v tomto odvětví. Primárních dat z dotazníkového výzkumu bylo využito i do praktické aplikace e-commerce, kdy byl vytvořen podnikatelský plán nového internetového obchodu, který bude prodávat zlaté a stříbrné mince.
Logistika internetového obchodu
Kraftová, Jana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Kuchta, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce je věnována logistice internetového obchodu v konkrétním podniku. Zaměřuje se na jednotlivé formy logistických cest, na pohyb zboží od výrobce přes maloobchod ke konečnému zákazníkovi. Zabývá se nároky, které jednotlivé logistické procesy kladou na informační tok mezi subjekty logistického řetězce. V prvních čtyřech kapitolách je definován pojem elektronické podnikání, představení internetového obchodu kabelky-obchod.cz, popsány logistické řetězce a dopravní společnosti. V následující části jsou výše zmíněné teoretické poznatky aplikovány na situaci v internetovém obchodě www. kabelky-obchod.cz. V závěru práce jsou uvedena některá doporučení a trendy, se kterými by firma měla v budoucnu počítat a získat jimi konkurenční výhodu v oblasti logistiky.
Analýza internetového marketingu vybraného e-shopu (parfumerie)
Cibulka, Martin ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Viková, Lenka (oponent)
Cílem práce je analýza internetového marketingu vybraného e-shopu. Na začátku práce jsou popsány možnosti internetu pro marketing a marketingový mix na internetu. V dalších kapitolách je popsán vybraný sortiment a jednotlivé online parfumerie. Ve čtvrté kapitole je detailně analyzovaný marketing konkrétního obchodu.
Procesní analýza internetového obchodu s designovými doplňky
Červenka, Radek ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Cvachová, Renata (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat procesy internetového obchodu s designovými doplňky. V teoretické části jsou v krátkosti popsány podnikové procesy a historie procesního řízení. Dále jsou stručně charakterizovány notace a software, ve kterých se podnikové procesy modelují. V praktické části je analyzováno několik nejdůležitějších procesů společnosti (internetového obchodu) a následně je navrženo, jak tyto procesy optimalizovat. Celá praktická část je zaměřena na reálný podnik, který je velmi specifický, takže navržené změny pravděpodobně nemohou být využity pro širší spektrum společností zabývajících se prodejem zboží po internetu.
Uvedení nového produktu na trh
Macků, Milan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce poskytuje čtenáři hluboký přehled o problematice uvedení výrobku na internetový trh, přičemž se ji daří vhodně namíchat teoretické poznatky s řadou praktických analýz a příkladů z praxe nejen z prostředí Procter & Gamble. V teoretické části se zaměřuje na především na stavbu obchodního modelu pří uvedení výrobku na trh. Praktická část práce analyzuje nástroje on-line marketingu, jejich specifika a možnosti využití v různých marketingových strategiích. Finální případová studie ze společnosti Procter & Gamble mapuje uvedení několika předních značek na český internetový trh. Provází čtenáře od identifikace příležitosti, přes detailní průzkum trhu až po ukázky realizace a výsledky projektu.
Možnosti prodeje zboží na internetu
Holakovský, Vladimír ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na zmapování možností, které se nabízejí při prodeji zboží prostřednictvím internetu. První část práce se zabývá popisem dvou nejpoužívanějších variant prodeje zboží. Jedná se o prodej pomocí internetových aukčních síní a o možnost využití internetového obchodu. Druhá část práce je věnována porovnání těchto dvou variant prodeje spolu s konkrétními ukázkami, jak by takový prodej zboží mohl vypadat. Při psaní této práce jsem využil především zkušeností, které jsem získal při zavádění vlastního internetového obchodu, kterému předcházelo zmapování a porovnání jednotlivých variant prodeje zboží na internetu. Smyslem této práce je vytvořit dokument, který by mohl sloužit jako určitý návod, nebo příručka pro podnikatele, kteří přemýšlí nad prodejem zboží právě pomocí internetu. Měl by čtenářům poskytnout základní informace o této problematice tak, aby si mohli utvořit představu o současných možnostech tohoto způsobu prodeje zboží.
Audit webových stránek e-shopů
Frank, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce popisuje základní metodiky auditu webových stránek a obecné zásady, které by měl dodržovat každý web. Metodiky jsou zaměřeny na hodnocení technických náležitostí a grafické podoby, dále pak na analýzu SEO aspektů, návštěvnosti a výkonnosti. Navržená sada hodnotících prostředků je poté prakticky aplikována při auditu konkrétního internetového obchodu a jeho hlavních konkurentů. Z analytické části jsou vyvozeny závěry a doporučení v závěrečné kapitole. Tyto návrhy by měly pomoci zlepšit současný stav obchodu. Hlavní přínos práce spočívá v definování ucelené základní sady metodik, které lze efektivně používat v praxi.
Typy e-Shopů a jejich možnost propagace na internetu
Kučera, Antonín ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Oganesjan, Narek (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s aktuálně dostupnými řešeními internetových obchodů neboli eshopů a ukazuje možnosti propagace eshopů v rámci internetu. První část je zaměřena na jednotlivé typy řešení eshopů a snaží se zdůraznit jejich jednotlivé výhody, nevýhody a funkcionalitu. Další část práce se zaměřuje na samotnou internetovou propagaci, kde vysvětluje nejdůležitější pojmy a nástroje jakou jsou SEM, SEO, PPC, copywriting, banner, affiliate a další, které lze využít při propagaci eshopu. Pro úplnost jsou uváděny i méně využívané nástroje jako Advergaming, Video reklama a další. Poslední část je věnována budoucímu vývoji v oblasti eshopů a jejich možné propagaci. Jsou zde popsány možné trendy, metody a technologie, které s největší pravděpodobností budou využívány v příštích několika letech. Součástí práce jsou i některá doporučení, která vycházejí z vlastních osobních i profesionálních zkušeností z této oblasti. Nelze tyto doporučení brát jako bernou minci, ale je možné nad nimi alespoň zapřemýšlet a popřípadě se jimi řídit.
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   začátekpředchozí336 - 345dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.