Název: Analýza internetového marketingu vybraného e-shopu (parfumerie)
Překlad názvu: Internet marketing analysis of selected fragrance shop
Autoři: Cibulka, Martin ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Viková, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; internetový obchod; parfumerie; e-commerce; fragrance store; Internet marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24929

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76096


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet