Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Creation of marketing strategy for electronic store Quercus
Krahulcová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie internetového obchodu společnosti QUERCUS, s.r.o. Teoretická část pojednává o základních koncepcích marketingu, specifikách marketingového mixu na internetu, představuje základní aspekty obchodování na internetu a chování spotřebitele na internetu. Praktická část obsahuje představení společnosti QUERCUS, SWOT analýzu internetového obchodu, stručnou charakteristiku současné marketingové strategie a konečně návrh nové marketingové strategie.
Competitive position of the company Dermacol ČR
Krahulcová, Lenka ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce Konkurenční postavení společnosti Dermacol ČR pojednává o situaci na kosmetickém trhu a na základě Porterovy analýzy hodnotí postavení české společnosti mezi stávajícími konkurenty.

Viz též: podobná jména autorů
2 Krahulcová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.