Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh internetového obchodus využitím sociálních sítí
Fojtík, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem a oživením internetového obchodu Hotversi-onparts.cz, a to s využitím znalostí o podnikání prostřednictvím internetu, interneto-vém marketingu, disciplíně Competitive Intelligence, sociálních sítích, trhu s autodoplňky, a v neposlední řadě s důkladnou znalostí konkurence. Smyslem práce je metodicky přistoupit k danému projektu a postupovat od zjišťování teoretických informací k jejich aplikaci v reálném prostředí. Nosnou částí práce je popis oboru Competitive Intelligence v teoretické rovině, a to se zaměřením na podnikatele - jed-notlivce, za použití nejaktuálnějších nástrojů pro realizaci disciplíny Competitive Intelligence prostřednictvím sociálních sítí. Cílem tohoto teoretické rozboru je aplika-ce zde popsaných metod a principů v praktické části práce, která se zaměřuje na důkladnou analýzu vybraných konkurenčních internetových obchodů. Reálná ukázka aplikace disciplíny Competitive Inteligence v prostředí internetových obchodů je největším přínosem této práce.
Možnosti využití sociálních sítí a internetového marketingu pro podporu konkurenceschopnosti webového portálu
Pryl, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimir (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá nástroji pro sociální sítě a internetový marketing a jejich využití na reálném případě recenzního a zpravodajského webu Mobilenet.cz. Obsah dokumentu je rozdělen do dvou oddělených částí. První z nich má za cíl ustanovit teoretický rámec pro část druhou. Teoretická část tedy popisuje nástroje a možnosti obecněji, jsou zde uvedeny, jak nástroje které se vztahují k internetovému marketingu jako takovému, tak přímo k sociálním sítím. V druhé části jsou již teoretické poznatky uplatněny na konkrétním případě, tedy webu Mobilenet.cz a jeho vymezené konkurenci. Nejprve je však Mobilenet.cz analyzován sa-mostatně, poté je srovnáván společně s konkurencí. V rámci analýz je také provedena prověrka webových stránek, z které jsou vyvozeny nedokonalosti v kvalitě webů. V závěrečné části práce je vytvořena praktická ukázka, která má za cíl zvýšení návštěvnosti webu Mobilenet.cz. Na úplném konci dokumentu jsou uplatněny výsledky z analýz z druhé části pro návrh strategie pro web Mobilenet.cz. Mezi hlavní přínosy mé práce spadá analýza webu Mobilenet.cz a jeho konkurence. V rámci této práce je navíc utvořena praktická ukázka, která má za cíl zvýšit návštěvnost webu. Dalším významným přínosem je návrh řešení pro budoucí chod webu Mobilenet.cz.
Analýza a návrh internetového obchodu
Verner, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tématem této diplomové práce je analýza a návrh internetového obchodu. Práce je rozdělena do tří částí: teorie, analýza a návrh. Každá tato kapitola je rozdělena do několika podkapitol. Hlavním cílem této diplomové práce je, vytvoření návrhu úspěšného internetového obchodu. Analytická část práce popisuje současný stav a trendy chování uživatelů internetu v ČR. Dále tato část práce také popisuje nároky na internetový obchod, jak z pohledu potencionálních zákazníků, tak z pohledu majitele obchodu. Poté následuje návrhová část diplomové práce, která vychází z teoretické a analytické části a je zde zpracován návrh internetového obchodu.
Možnosti využití sociálních pro podporu podnikání
Vaněk, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimir (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je charakteristika jednotlivých druhů sociálních sítí z hlediska možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti organizací. Klade si za cíl analyzovat současný stav, možnosti a podmínky využití sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na představení jednotlivých druhů sociálních sítí, je zde zmíněn jejich vznik, vývoj a možnosti využití v podnikové praxi. Praktická část se zabývá analýzou současné situace společnosti Zentity s. r. o. v oblasti sociálních sítí. Společnost je poté porovnána se svými hlavními konkurenty v odvětví. Přínosem této práce je právě ono srovnání využití sociálních sítí vůči svým konkurentům a návrh efektivnějšího řešení prezentace uvedené společnosti na sociálních sítích.
SEO optimalizace webových stránek
Diblík, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tématem této práce je tzv. search engine optimization (SEO), česky - optimalizace pro vyhledávače. Pod tímto pojmem se ukrývá celá řada aktivit, postupů a technik. S jejich využitím je možné vylepšit pozice ve vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Teoretická část ve své první polovině čtenáře seznámí se základními fakty a statistikami. Kromě toho samozřejmě také definuje základní termíny se SEO spojené. V její druhé části je pozornost soustředěna na hlavní faktory rozhodující o úspěšnosti optimalizace. V praktické části, se nejprve věnujeme analýze námi optimalizovaného eshopu, včetně jeho konkurentů. Na základě provedené analýzy, spolu se získanými teoretickými poznatky a vlastními zkušenostmi autora, byly navrženy jednotlivé změny a doporučení, jak eshop vylepšit a dále rozvíjet. Tyto změny jsou v další části postupně implementovány. Po jejich realizaci jsou zhodnoceny dopady na návštěvnost a umístění ve vyhledávačích.
Audit webových stránek e-shopů
Frank, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce popisuje základní metodiky auditu webových stránek a obecné zásady, které by měl dodržovat každý web. Metodiky jsou zaměřeny na hodnocení technických náležitostí a grafické podoby, dále pak na analýzu SEO aspektů, návštěvnosti a výkonnosti. Navržená sada hodnotících prostředků je poté prakticky aplikována při auditu konkrétního internetového obchodu a jeho hlavních konkurentů. Z analytické části jsou vyvozeny závěry a doporučení v závěrečné kapitole. Tyto návrhy by měly pomoci zlepšit současný stav obchodu. Hlavní přínos práce spočívá v definování ucelené základní sady metodik, které lze efektivně používat v praxi.
Audit webových stránek dopravních organizací
Klusák, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá auditem vybraných webových stránek dopravních organizací. Aktuální situace tohoto oboru v národní ekonomice a možný budoucí vývoj je úvodní kapitolou teoretické části práce. Teoretická část seznámí čtenáře s technologickými základy a současnými trendy tvorby webových prezentací. V jejím závěru je navržena metodika následujícího auditu a představen zkoumaný vzorek prezentací. Praktická část obsahuje podrobný audit vybrané prezentace a stručnější audity ostatních stránek. V jejím závěru jsou interpretovány souhrnné výsledky a navrženy kroky vedoucí k odstranění nedostatků. Cílem této práce je zjištění kvality vybraného vzorku webových stránek z vymezeného oboru a vyvození závěrů o jejich významu pro majitele. Cílů práce je dosaženo porovnáním stavu každé prezentace vůči navržené metodice a statistickým vyhodnocením získaných dat. Přínosem práce je představení nejčastějších nedostatků webových prezentací a zhodnocení, nakolik je internetová prezentace významnou součástí portfolia společností z oboru nákladní přepravy a logistiky.
SEO optimalizace webových stránek
Hemala, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Vypracování teoretického základu SEO optimalizace a její problematiky. Následně zakoupení domény, kde budou vytvořeny prezentační stránky firmy (Firma se zabývá prodejem krmiv pro akvarijní ryby), které se budou sledovat a optimalizovat pro vyhledávače. Celý průběh práce bude zaznamenán a vyvodí se patřičné závěry. Cílem práce je snaha o docílení větší návštěvnosti stránek a dostat web na lepší pozice ve vyhledávačích. Práce také obsahuje analýzu konkurenčních stránek.
SEO optimalizace webových stránek
Komárek, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Cílem této práce je popsat a analyzovat metody a techniky používané při optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače (SEO). Práce syntetizuje teoretické poznatky získané z odborných zdrojů a ze zkušeností autora. Metody SEO optimalizace jsou rozděleny do dvou hlavních oddílů podle oblasti působení. On Page faktory, nebo-li faktory vyskytující se na webových stránkách a Off Page faktory, nebo-li faktory, které působí na optimalizované webové stránky a nevyskytují se na nich. V závěru práce je uvedena případová studie, na které byly aplikovány získané teoretické poznatky. Případová studie vychází z reálného projektu a je doplněna o podrobnou analýzu dosažených výsledků a to včetně ekonomických ukazatelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.