Název: Tvorba marketingovej stratégie internetového obchodu Quercus
Překlad názvu: Creation of marketing strategy for electronic store Quercus
Autoři: Krahulcová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; internetový obchod; marketingový mix; marketingový mix na internete; swot analýza; e-shop; internet marketing; marketing mix; marketing mix on internet; swot analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29255

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81401


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet